۳۰ مهر ۱۴۰۳، ۱۰:۰۱

روحانی اهل سنت کردستان:

حماس و مبارزه با صهیونیست‌ها با شهادت یحیی سنوار قوت می‌گیرد

حماس و مبارزه با صهیونیست‌ها با شهادت یحیی سنوار قوت می‌گیرد

سنندج_ روحانی اهل سنت کردستان گفت: راه حماس و مبارزه علیه اسرائیل با شهادت یحیی سنوار نه تنها متوقف نمی‌شود بلکه تنومند، سرزنده و پویاتر جنگیدن را بدون توقف ادامه می‌دهد.

ماموستا مختار فرجی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: پیامبر بزرگوار اسلام فرمودند، مردم را به دین اسلام دعوت کنید با عمل و نه کلام.

وی گفت: شهادت اسوه مبارزه و پرچم دار سرافراز سپاه اسلام شهید یحیی سنوار با عمل خود تمام دنیا را بیدار کرد جوانان را بیدار کرد و به تمام مردم نشان داد که راه مبارزه تا آخرین قطره خون به چه نحوی انجام می‌شود.

امام جماعت مسجد جامع سنندج افزود: ایشان زمانی که دستش قطع شده بود دست از مبارزه برنداشت و با چوب به پهپاد دشمن حمله کرد و چفیه را همچنان روی صورت خود بسته بود.

ماموستا فرجی بیان کرد: حماقت اول دشمن، شهادت او و حماقت دوم او پخش این صحنه بود تا نمایشی از غیرت مردی آزادگان غزه باشد.

وی تصریح کرد: راه مبارزه در راه خدا همین است و نادانان با انتشار این ویدئو به عالم نشان دادند یحیی سنوار امروز در میان مردم است و راه او پایدارتر است.

شهادت سنوار رژیم صهیونیستی را به شکستی مفتضحانه سوق می‌دهد

امام جماعت مسجد جامع سنندج خاطرنشان کرد: شهادت یحیی سنوار امروز رژیم فاسد و آدم کش صهیونیستی را به شکستی مفتضحانه سوق می‌دهد.

ماموستا فرجی بیان کرد: از رجال خدایی مردانی هستند که بر عمل خود صادق هستند و بر پیمانی که با خدا بستند می‌مانند و عده زیادی شهید شدند و بقیه در راه شهادتند، اما راه یکی است و صلابت آنها و قدرتشان ادامه دارد.

وی گفت: دشمن با حذف فرماندهان در غزه، فلسطین و لبنان و یمن به خیال خود به پیروزی می‌رسد اما خون‌های ریخته شده این غده سرطانی را از عالم پاک می‌کند.

امام جماعت مسجد جامع سنندج خاطرنشان کرد: امروز شهادت این مرد مبارز برازنده او است و شهادت دیگر مبارزان هم جای تبریک گفتن دارد که راهشان نشانگر مسیر هدایت است.

ماموستا فرجی اظهار کرد: حماس و مبارزات حماس با شهادت یحیی سنوار متوقف نمی‌شود بلکه تنومندتر، با قدرت و اقتدار بیشتر و با صلابت به راه خود ادامه می‌دهد.

وی اذعان کرد: دشمنان و خائنان بدانند و دوستان آگاه باشند که پیام این شهادت ابلاغ این بشارت است که حماس سرزنده و پویاتر است.

وی افزود: راه مبارزه قدس همچنان ادامه دارد و تومار رژیم صهیونیستی به زودی پیچیده خواهد شد.

کد خبر 6263626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha