۳۰ مهر ۱۴۰۳، ۱۰:۳۳

فرمانده انتظامی البرز:

پروژه های راهداری در کاهش تصادفات جاده ای نقش بسزایی داشته است

پروژه های راهداری در کاهش تصادفات جاده ای نقش بسزایی داشته است

کرج- فرمانده انتظامی استان البرز گفت: اجرای پروژه‌های راهداری در محورها به ویژه در آزادراه تهران -کرج - قزوین و محورهای کوهستانی نقش بسزایی در کاهش ترافیک و تصادفات جاده‌ای داشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حمید هداوند صبح دوشنبه در مراسم تجلیل از رؤسای پاسگاه‌های پلیس راه و ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز مطرح کرد: فعالیت‌های اداره کل راهداری البرز طی چند سال اخیر اقدامات ماندگاری است که با همکاری پلیس راه استان منجر به کاهش تلفات تصادفات جاده‌ای شده است.

وی با اشاره به کسب رتبه اول کاهش تلفات و تصادفات جاده‌ای در پنج ماه نخست سال ۱۴۰۳ افزود: با همکاری، همدلی و هماهنگی میان دستگاه‌های متولی می‌توانیم شاهد کاهش تلفات تصادفات جاده‌ای در سطح محورهای مواصلاتی استان باشیم.

سردار هداوند ادامه داد: در این راستا تصادفات فوتی نیز ۲۳ درصد کاهش یافته که این آمار نشان دهنده اقدامات مؤثر است.

فرمانده انتظامی استان البرز تصریح کرد: اجرای پروژه‌های راهداری در سطح محورهای مواصلاتی به ویژه در آزادراه تهران -کرج - قزوین و محورهای کوهستانی نقش بسزایی در کاهش ترافیک و تصادفات جاده‌ای داشته است.

وی اضافه کرد: در برخی موارد نقاطی که باعث ایجاد ترافیک شده را با مدیرکل راهداری و رئیس پلیس راه البرز مطرح کردم و در کمترین زمان اصلاح هندسی انجام و پس از مدتی گره ترافیکی رفع شد.

کد خبر 6263648

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha