۳۰ مهر ۱۴۰۳، ۱۳:۲۳

معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت تاکید کرد؛

لزوم توسعه زیرساخت‌های دانشجویی در دانشگاه‌های علوم پزشکی

لزوم توسعه زیرساخت‌های دانشجویی در دانشگاه‌های علوم پزشکی

اردبیل- معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت گفت: توسعه زیرساخت‌های دانشجویی در دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور لازم و ضروری است.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود حبیبی، پیش از ظهر دوشنبه در جلسه هیئت رئیسه دانشگاه علوم‌پزشکی اردبیل اظهار کرد: مراسم اختتامیه جشنواره قرآن و عترت به بهترین نحو ممکن در دانشگاه علوم پزشکی اردبیل برگزار شد و خوشبختانه این دانشگاه در چند سال اخیر به عنوان یکی از دانشگاه‌های برتر قرآنی در بین دانشگاه‌های وزارت بهداشت شناخته شده و رتبه‌های برتر را کسب کرده است.

وی افزود: معنویت و آشنایی با فرهنگ زندگی قرآنی، تأثیر بسزایی در شخصیت‌سازی دانشجویان علوم پزشکی دارد، چرا که این دانشجویان آینده سازان کشور هستند؛ تأکید رئیس جمهور و وزیر بهداشت نیز بر این است که دانشجو محوری و توجه به آنها در عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی مورد توجه مدیران و مسئولان باشد.

معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت در ادامه تصریح کرد: یکی از مهارت‌های ضروری دانشجویان علوم پزشکی، ارتباط با مراجعه کنندگان و اطرافیان است که فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی بهترین بستر برای تحقق این امر بوده و این فعالیت‌ها باید مورد حمایت واقع شود.

حبیبی خاطرنشان کرد: انتظار داریم که اعضای هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی اردبیل از فعالیت‌های معاونت فرهنگی و دانشجویی در سطح دانشگاه حمایت کنند و ضرورت دارد که زیرساخت‌های دانشجویی در سطح دانشگاه‌ها به ویژه دانشگاه اردبیل توسعه پیدا کند.

وی بیان کرد: تسریع در پرداخت بودجه‌های مورد نیاز معاونت فرهنگی و دانشجویی و نیز کار دانشجویی‌ها، باید مورد توجه مدیران دانشگاه باشد.

کد خبر 6263861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha