۳۰ مهر ۱۴۰۳، ۱۷:۲۳

یک مقام مسئول خبر داد؛

استفاده ۱۰۰ درصدی از کالاهای داخلی در تعمیرات اساسی پالایشگاه‌ها

استفاده ۱۰۰ درصدی از کالاهای داخلی در تعمیرات اساسی پالایشگاه‌ها

مدیربازرگانی مجتمع گاز پارس جنوبی با بیان این که تولیدکنندگان بازوی توانمند تولید پایدار هستند، گفت: این مجموعه در بازه تعمیرات اساسی امسال به‌صورت ۱۰۰ درصدی از کالاهای داخلی استفاده کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید حیدری در نشست کارگروه علمی، تخصصی بازرگانی و تأمین کالا در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی که به میزبانی مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد، بیان کرد: تداوم و پایداری تولید در شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی و دیگر شرکت‌های پتروشیمی و … از نتایج اقدام‌های علمی و مهم مدیریت زنجیره تأمین است.

وی ادامه داد: اقدام‌های شایسته‌ای از سوی واحدهای بازرگانی برنامه‌ریزی و اجرایی می‌شود و با برگزاری همایش بازرگانی صنعت نفت، گاز و پتروشیمی به‌دنبال بررسی چالش‌ها و مدیریت دانش و انتقال تجربه با دیگر مدیران بازرگانی صنعت نفت، گاز و پتروشیمی کشور هستیم.

مدیر بازرگانی مجتمع گاز پارس جنوبی با بیان اینکه تولید پایدار این مجموعه با بازوی توانمند سازندگان داخلی گره‌خورده و انتظار داریم این روند شکوفایی تداوم داشته باشد، تصریح کرد: این مجموعه از ابتدای امسال تا کنون و در بازه تعمیرات اساسی به‌صورت ۱۰۰ درصدی از کالاهای داخلی استفاده کرده است.

توسعه همکاری مجتمع گاز پارس جنوبی با پارک علم و فناوری خلیج فارس

رحمان دشتی، رئیس پارک علم و فناوری خلیج فارس نیز در این نشست گفت: مجتمع گاز پارس جنوبی همکاری سازنده‌ای با پارک علم و فناوری خلیج فارس دارد و تا کنون به دستاوردهای مطلوبی در این حوزه رسیده‌ایم.

وی اظهار کرد: دومین همایش بازرگانی و تأمین کالا در صنعت، گاز و پتروشیمی ایران بهمن ۱۴۰۳ با حضور متخصصان حوزه بازرگانی و مدیران ارشد صنعت نفت در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس به‌عنوان قطب توسعه انرژی و ساخت داخل ایران برگزار خواهد شد.

کد خبر 6264201

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha