۳۰ مهر ۱۴۰۳، ۱۹:۰۵

امسال؛

جشنواره ملی پسته دامغان ۹ آبان ماه آغاز می‌شود

جشنواره ملی پسته دامغان ۹ آبان ماه آغاز می‌شود

دامغان- دبیر یازدهمین دوره جشنواره ملی پسته ایران در دامغان از آغاز این جشنواره همزمان با آبان ماه در مجتمع بین‌المللی دانشگاه این شهر و با رویکرد متفاوت از سال‌های قبل خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، منصور عباسیان بعد از ظهر دوشنبه در نشست خبری با حضور رسانه‌ها در سالن جلسات الغدیر دامغان بیان کرد: جشنواره ملی پسته ایران روز نهم آبان ماه سال جاری در سالن همایش‌های دانشگاه دامغان آغاز به کار خواهد کرد.

وی با بیان اینکه رویکرد جشنواره امسال متفاوت از سال‌های قبل است، افزود: نخستین برنامه این جشنواره که به همت انجمن پسته و تولیدکنندگان و باغداران برپا شده، افتتاح نمایشگاه آخرین دستاوردها و تولیدات محصول پسته و فرآوری آن خواهد بود.

دبیر جشنواره پسته ایران دامغان با بیان اینکه افتتاح رسمی جشنواره روز دوم یعنی دهم آبان ماه خواهد بود، تاکید کرد: اجرای برنامه‌های مردمی شاد در سالن همایش‌های دانشگاه دامغان و برنامه‌های جانبی، ویژه برنامه‌های روز سوم و پایانی جشنواره خواهند بود.

عباسیان با بیان اینکه تلاش شده تا نشستی در روز دوم یا همان روز اصلی همایش بین پسته کاران و وزیر جهاد کشاورزی تدارک دیده شود، بیان کرد: نشست‌های تخصصی، بازدید از باغات پسته، بحث‌های علمی و پژوهشی و … در زمره بخش‌های دیگر برنامه امسال است.

وی با بیان اینکه برای هر چه بهتر برگزار کردن جشنواره پسته دامغان پنج کارگروه تدارک دیده شده است، ازود: رویکرد علمی و شاد دو اولویت امسال جشنواره پسته دامغان است.

کد خبر 6264329

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha