۳۰ مهر ۱۴۰۳، ۲۲:۳۷

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین:

تبیین دستاوردهای جبهه مقاومت در دستور کار تبلیغات اسلامی است

تبیین دستاوردهای جبهه مقاومت در دستور کار تبلیغات اسلامی است

قزوین- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: رسالت مجموعه سازمان تبلیغات در شرایط فعلی حمایت از جبهه مقاومت است و تبیین دستاوردهای جبهه مقاومت در دستور کار این سازمان قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام یوسف پورآرین در مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی آبیک که بعد از ظهر دوشنبه برگزار شد، اظهار کرد: مجموعه تبلیغات اسلامی با فرمان حضرت امام (ره) شکل گرفت و راهبری شد و در زمان رهبری مقام معظم رهبری عمق بیشتری پیدا کرد و تدبیری که در این بین اتفاق افتاد این بود که مجموعه تبلیغات اسلامی با رویکرد مردمی اداره شود لذا مجموعه‌های مردمی وابسته، این سازمان را سرپا نگه داشتند.

این مسئول ابراز کرد: مجموعه شبکه روحانیون در قالب شبکه امامت و مبلغین و شبکه‌هایی از قبیل هیئت مذهبی از جمله شبکه های مردمی هستند که با سازوکاری مشخص از سوی سازمان تبلیغات حمایت و پشتیبانی می‌شوند و محتوا در اختیار آنان قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: از اثرگذاری هیئت مذهبی باید به این نکته اشاره داشت که طبق فرموده مقام معظم رهبری هیئت کانون جهاد تبیین است و مدیران هیئت مذهبی نقش مؤثری در جهاد تبیین دارند.

حجت‌الاسلام پورآرین ادامه داد: وظیفه تبدیل هیئت به محافلی برای جهاد تبیین به عهده مدیران هیئت است و ارکان هیئت نیز توسط مدیران هیئت مدیریت می‌شوند.

این مسئول ابراز کرد: در خصوص مداحان نیز باید با تکیه بر بیانات رهبر انقلاب گفت مداحان در طول هدایت‌گری و بصیرت افزایی روحانیون هستند و پشتیبانی از این قشر نیز به عهده سازمان تبلیغات اسلامی است.

وی تصریح کرد: ظرفیت عظیم مجموعه‌های قرآنی نیز در سازمان تبلیغات وجود دارد و باید این ظرفیت مورد استفاده قرار بگیرد.

پورآرین گفت: کانون‌های مردم‌نهاد از دیگر ارکان سازمان تبلیغات اسلامی هستند که استان قزوین نیز در این عرصه خوش درخشیده و در جشنواره‌های مختلف جایگاه خوبی را به خود اختصاص داده است.

وی مطرح کرد: آنچه امروز مورد تأکید سازمان بوده و مطالبه جدی رئیس سازمان تبلیغات کشور نیز هست جهاد است که این امر مهم بیش از ۲۰۰ بار در چند سال اخیر توسط مقام معظم رهبری به تعابیر مختلف مطرح و مطالبه شده است.

این مسئول بیان کرد: رسالت تمام ارکان سازمان تبلیغات این است که در این جنگ شناختی تمام‌عیار که علیه نظام توسط دشمن تدارک دیده‌شده بتواند پیروز میدان باشد.

وی با تأکید بر اینکه ما اکنون در جنگ هستیم عنوان کرد: فرض واقعی که هزینه مقاومت از هزینه سازش بیشتر است و جنگ نیز هزینه‌های خاص خود را دارد و در این ایام نیز ما هزینه‌های سنگین را با شهادت فرماندهان پرداخت کردیم که در این بین جهاد تبیین رویکردی است که می‌تواند در برابر هزینه‌های سنگین دشمن مقاومت کند.

این مسئول عنوان کرد: رسالت مجموعه سازمان تبلیغات در شرایط فعلی حمایت از جبهه مقاومت است و تبیین دستوردهای جبهه مقاومت در دستور کار این سازمان قرار گرفته است.

وی با تأکید بر اینکه طبق بیانات رهبر انقلاب ما نه شتاب‌زده عمل می‌کنیم و نه تعلل داریم ادامه داد: هماهنگی سازمان تبلیغات با امام‌جمعه تأکید دیگر ما است که این رویه از ابتدای ورود ما به سازمان وجود داشته و طبق تأکید رهبر انقلاب مبنی بر اینکه فرمانده تمام قرارگاه‌های فرهنگی ائمه جمعه هستند ما این امر مهم را در سطح استان و شهرستان‌ها در دستور کار خود قرار دادیم.

کد خبر 6264482

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha