۱ آبان ۱۴۰۳، ۱۶:۳۸

شناسایی ۸۰۰ نفر از خانواده طلاب کارآفرین در خراسان

شناسایی ۸۰۰ نفر از خانواده طلاب کارآفرین در خراسان

مدیرکل مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان خراسان رضوی گفت: تاکنون ۸۰۰ نفر از خانواده طلاب کارآفرین شناسایی شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری مهر، دومین همایش کارآفرینان حوزوی در قالب اردوی یک‌روزه طرح تعالی خانواده با شرکت ۵۰۰ نفر از خانواده‌های کارآفرین طلاب و با حضور حجت‌الاسلام گرجی مدیرکل معیشت مرکز خدمات حوزه‌های علمیه در اردوگاه ثامن الائمه مشهد برگزار شد.

حجت‌الاسلام فتح‌اللهی مدیرکل مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان خراسان رضوی در این همایش گفت: کارآفرینی بالاتر از اشتغال است و شخص کارآفرین با خلاقیت و ایجاد فرصت‌های جدید، خلق ارزش می‌کند و علاوه بر خودش به دیگران هم نفع می‌رساند.

وی افزود: تلاش انسان در نگاه غربی‌ها برای لذت‌جویی و کامجویی است؛ اما در اسلام تلاش در مسیر رسیدن به خدا اجر دارد و تقویت فرهنگ کارآفرینی و نفع رساندن به جامعه در این مسیر است.

وی اظهار کرد: تاکنون ۸۰۰ نفر از خانواده طلاب کارآفرین شناسایی شده‌اند که می‌توانند الگوی جامعه در حوزه کارآفرینی باشند و مرکز خدمات حوزه در زمینه آموزش و بازاریابی از کارآفرینان حمایت می‌کند.

وی تصریح کرد: تشکیل هسته‌های کارآفرینی در حوزه‌های فرهنگی، پژوهشی، پوشاک، چرم‌دوزی، صنایع‌دستی و استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های مشترک و تقویت ارتباطات کارآفرینان از اهداف برگزاری این همایش است.

گفتنی است که سخنرانی مدیرکل معیشت مرکز خدمات حوزه‌های علمیه، برگزاری کارگاه سواد رسانه، نمایشگاه عرضه محصولات خانواده طلاب و اجرای جنگ شادی و گروه سرود از دیگر محورهای این همایش بود.

کد خبر 6264963

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha