۱ آبان ۱۴۰۳، ۱۹:۱۹

فرماندار ساوجبلاغ:

موضوعات مربوط به دانش آموزان باید با حساسیت ویژه پیگیری شود

موضوعات مربوط به دانش آموزان باید با حساسیت ویژه پیگیری شود

ساوجبلاغ- فرماندار ساوجبلاغ دانش آموزان را سرمایه‌های مهمی برای نظام دانست و گفت: موضوعات مربوط به آنها باید با حساسیت ویژه ای پیگیری شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا البرزی ظهر سه شنبه در نخستین جلسه کمیته نماد (نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان) در جهت پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و هماهنگی‌های لازم، مسائل فرهنگی را از مهمترین دغدغه‌ها و نگرانی‌های مسئولان ساوجبلاغ دانست و بر ضرورت توجه و کار بیشتر در این حوزه‌ها تاکید کرد.

وی با اشاره به اینکه اگر امروز در حوزه‌های مربوط به دانش آموزان با آسیب‌های اجتماعی مواجه شویم، در آینده کشور نیز تأثیرگذار خواهد بود، عنوان کرد: باید خوشبختی و امیدواری برای آیندگان را در نهاد آموزش و پرورش جست وجو کنیم زیرا معاونت پرورشی می‌تواند نقش مهمی در ساختار شخصیتی و تربیتی دانش آموزان ایفا کند.

فرماندار ساوجبلاغ با تاکید بر ضرورت تشکیل کمیته‌ای با حضور دستگاه‌های ذیربط برای برنامه ریزی اقدامات پیشگیرانه در حوزه آسیب‌های اجتماعی مربوط به دانش آموزان گفت: در صورت عدم انجام اقدامات پیشگیرانه با کار مطالعاتی و میدانی در برخورد با آسیب‌های اجتماعی، برخوردها در آینده پرهزینه خواهد بود.

البرزی دانش آموزان را سرمایه‌های مهمی برای نظام دانست و با تاکید بر اینکه موضوعات مربوط به آنها باید با حساسیت ویژه ای پیگیری شود، خاطرنشان کرد: در این راستا ما تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا بتوانیم اقدامات مؤثری را در این زمینه انجام دهیم.

کد خبر 6265577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha