۲ آبان ۱۴۰۳، ۱۲:۳۹

معاون سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی کشور:

۱۰۰ هزار میلیارد تومان از اموال تملیکی در کشور تعیین تکلیف شد

۱۰۰ هزار میلیارد تومان از اموال تملیکی در کشور تعیین تکلیف شد

ارومیه-معاون بهره برداری و فروش اموال سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی کشور گفت:۱۰۰ هزار میلیارد تومان از اموال تملیکی در کشور تعیین تکلیف شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید غلامی پیش از ظهر چهارشنبه در پنجمین جلسه بررسی موانع و چالش‌های فرایند رسیدگی و تعیین تکلیف کالاهای رسوبی موجود در انبارهای اموال تملیکی استان در ارومیه، افزود: در سه سال گذشته بیش از ۱۰۰ هزار میلیارد تومان از اموال تملیکی در سطح کشور تعیین تکلیف و فروخته شده است.

معاون بهره برداری و فروش اموال سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی کشور گفت: برای حفظ سرمایه‌های ملی و مبارزه با قاچاق کالا از میزان کشفیات کالای قاچاق در سه سال گذشته بیش از ۱۰۰ هزار میلیارد تومان از اموال تملیکی در سطح کشور تعیین تکلیف و فروخته شده است.

غلامی همچنین از راه اندازی سامانه حراج خرده فروشی برخط در کشور نیز خبر داد و افزود: ۹۶ درصد فروش اموال منقول تملیکی به صورت الکترونیک و از طریق همین سامانه انجام می‌شود و تا به امروز ۸۳ درصد کالاهای موجود در انبارهای سازمان تملیکی کشور انهدام، استرداد، فروش و یا اعاده شدند.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی نیز در ادامه این جلسه گفت: آذربایجان غربی در شش ماهه نخست امسال با فروش ۳۰۰ میلیارد تومان از اموال تملیکی و تعیین تکلیف کردن بسیاری از کالاهای رسوبی موجود در انبارها رتبه سوم کشوری را به خود اختصاص داده است.

ناصر عتباتی گفت: ۷۰۰ کالا با قیمت زیر ۵ میلیون تومان در قالب ۶۰ پرونده خرد نیز در دست بررسی است که بزودی تعیین تکلیف خواهند شد.

کد خبر 6266274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha