۲ آبان ۱۴۰۳، ۱۳:۴۶

رییس سازمان بسیج سازندگی کشور:

جبهه مقاومت با کمترین تجهیزات در برابر دشمن مقاومت می‌کند

جبهه مقاومت با کمترین تجهیزات در برابر دشمن مقاومت می‌کند

سنندج_رییس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: جبهه مقاومت با کمترین نیرو و تجهیزات و فناوری روز و تنها با اراده در مقابل ارابه‌های جنگی قرار گرفته و مقاومت می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد زهرایی پیش از ظهر چهارشنبه در جشنواره جهادگران در سنندج اظهار کرد: خدمت بی‌منت جهادگران و عدم کوتاهی جهادگران در ارائه خدمت صادقانه ارزشمند است.

وی افزود: جهادگران هرچه خدمت بیشتر انجام دهند، باز هم خود را بیشتر مدیون به مردم احساس می‌کنند و این جای قدردانی دارد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور عنوان کرد: جهادگران باید بر خود مفتخر باشند که در جای درست قرار دارند، چرا که نبرد امروز جبهه حق علیه استکبار و یک نبرد تمدنی از نوع اعتقادی و ایدئولوژیک است.

زهرایی بیان کرد: جهادگران خدمات و کارهای خود را تقلیل نکنند خدمات را محدود بین دو کشور و مذاهب ندانند و در جغرافیا نیاورند و مذهب را دخالت ندهند.

وی تصریح کرد: در نبرد تمدنی که شکل گرفته و نبردی بین انسان و چیزی کمتر از حیوان است، حق هرچند کم باشد اما پیروز میدان است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور افزود: انسان دارای ویژگی محبت، انس و خوبی کردن و بخشندگی است و اگر فارغ از آن باشد به کمتر از حیوان می‌رسد که در متن صریح قرآن به آن اشاره شده است.

زهرایی بیان کرد: این متوحش‌ها که مدرسه را مورد هدف، قرار می‌دهند به مادر و کودک بی دلیل و بی دفاع حمله‌ور می‌شوند و آنها را شهید می‌کند و با خوی ددمنشی جنگ می‌کنند در زمره آدمیت نیستند.

وی اظهار کرد: تمامیت حق و محبت و انسانیت در طرف دیگری است که با دشمن حیوان صفت موازنه ندارد و حق به لحاظ کمیت در میزان کمی قرار دارد و حتی در طول تاریخ هم همین بوده از زمان هابیل و قابیل که حسد و بخل، کینه و کتمان باعث شهادت برادر به دست برادر شد.

زهرایی اذعان کرد: اوج حیوان خویی در واقعه عاشورا بود که ۷۲ تن انسان در مقابل لشکر ۳۰ هزاری نفری قرار گرفت و امروز هم همین است؛ جبهه مقاومت با کمتر نیرو و تجهیزات و فناوری روز و تنها با اراده در مقابل ارابه‌های جنگی بی‌وجود انسانیت قرار گرفته است.

افزایش شور حسینیان جهان بیانگر صبر و مقاومت است

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: اراده مردم غزه با ۶۰ هزار شهید همچنان می‌مانند و ایستادگی می‌کنند و امروز بر شور حسینیان جهانی افزوده می‌شود و این نتیجه صبر و استقامت است.

زهرایی یادآور شد: پیروزی هزینه دارد و در طول زمان پیروزی جریان بود که هزینه داد و ایستاد تا به پیروزی برسد.

وی اذعان کرد: جای گروه‌هایی جهادی در این تمدن چیست؟ در تمدن نوین اسلامی جریان مولود انقلاب برای شروع تمدن سازی ایفای نقش گروه‌هایی جهادی است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور خاطرنشان کرد: بسیج سازندگی مولود انقلاب است که فناوری نوین این انقلاب قدرت نرمی است که سرمایه انقلابی و یک رهبر و یک جهادگر را تعلیم می‌دهد.

زهرایی ادامه داد: هدف بزرگ‌تر گروه‌هایی جهادی خدمت بی منت در طول مرزهای جغرافیای است و خدمات جهادگران اثر دارد ولی مؤثر آن چیز دیگری است که خود شخصی که خدمت کرده و خدمت رسانی انجام داده به گفته مقام معظم رهبری شعف بیشتری دارد.

وی تصریح کرد: جوان جهادگر به لحاظ تفکر و عمل جهادی و نه لحاظ سن به یک پیامد غایی رسیده که از سیم خاردار نفس عبور و به دیگرسازی رسیده است.

شهید سلیمانی جبهه مقاومت را ساخت

وی بیان کرد: جبهه مقاومت را شهید قاسم سلیمانی ذره ذره ساخت و جبهه سازی واحد را انجام داد و الزام از قرار گرفتن در کنار هم خارج از مرز و فارغ از دین برای مقابله با شیطان است.

زهرایی بیان کرد: تمدن سازی جریان جهادی یک اقدام است که گروه‌هایی جهادی ناچارا به انجام آن هستند و آدمی که در تمدن سازی نوین خدمت کند از شجاعت برای مطالبه گری، و رشادت برای رسیدن به شهادت طلبی بهره می‌برد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور خاطرنشان کرد: جهادگران سرمایه، برای انقلاب تولید کنند و خدمت رسانی آنها اثری است که باقی می‌ماند و باید بدانند در این مسیر برای رسیدن موانع زیادی هم وجود دارد و کار جهادی یک دریای بی‌کران از کار و خدمت است.

کد خبر 6266364

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha