۵ آبان ۱۴۰۳، ۱۰:۰۴

یک پیشکسوت با مهر مطرح کرد

تغییرات استقلال و خیبر بازی را جذاب می‌کند/آبی‌ها مهاجم می‌خواهند

تغییرات استقلال و خیبر بازی را جذاب می‌کند/آبی‌ها مهاجم می‌خواهند

کارشناس فوتبال با بیان اینکه دو تیم استقلال و خیبر خرم آباد با تغییر کادر فنی مواجه شدند، گفت: هر دو تیم به یک شوک مشترک رسیده و باید منتظر یک بازی زیبا از آنها باشیم.

منصور رشیدی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص دیدار روز شنبه استقلال برابر خیبر خرم آباد گفت: دو تیم یک وجه اشتراک دارند و آن تغییر سرمربیان است. هم استقلال و هم خیبر هر دو برای این دیدار دو سرمربی جدید را روی نیمکت خواهند دید.

این کارشناس فوتبال ادامه داد: سعید دقیقی به خیبر پیوسته و موسیمانه به استقلال. او یک مربی جوان، با انگیزه و پرانرژی است که در شمس آذر قزوین عملکرد خوبی داشت و حالا می خواهد با خیبر و بازیکنان جوانش و هواداران پرشور لرستانی که تنها تیم خود را تشویق می کنند در اولین دیدار استقلال را زمینگیر کرده و خود را اثبات کند.

دروازه بان سابق استقلال ادامه داد: موسیمانه هم اندک شناختی از استقلال دارد و هنوز کار زیادی برای موفقیت در این تیم باید پشت سر بگذارد اما همین تغییر می تواند یک شوک مثبت برای استقلال باشد. به طور حتم سهراب بختیاری زاده می تواند به سرمربی آبی پوشان کمک بیشتری کند تا او شناخت بهتری نسبت به بازیکنان پیدا کند اما اعتقاد دارم روز شنبه دیدار دو تیم بسیار جذاب خواهد بود. استقلال که مقابل النصر بازی خوبی انجام داده و اگر بتواند همان روند را ادامه دهد مطمئنا برنده از زمین خارج خواهد شد.

کارشناس فوتبال در خصوص جذب مهاجم جدید برای استقلال و کمبود یک گلزن در این تیم گفت: استقلال مقابل النصر نشان داد که به یک یا دو مهاجم ششدانگ نیاز دارد البته در خط دفاع هم استقلال عملکرد خوبی نداشته و گل های زیادی را در این فصل دریافت کرده، فصل پیش آبی ها بهترین خط دفاع را داشتند ولی امسال تا به این هفته دارای بدترین خط دفاع هستند. مدیران استقلال باید خواسته های سرمربی جدید را برآورده کنند. اگر می خواهیم استقلال موفق باشد باید به سرمربی جدید اعتماد کنیم و اگر بازیکنی مد نظر او است که توانایی بالاتری را دارد به خدمت گرفته تا استقلال در آینده عملکرد بهتری داشته باشد.

کد خبر 6266780

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha