۳ آبان ۱۴۰۳، ۸:۰۷

استاندار بوشهر:

زنجیره ارزش در شهرک شیلاتی رودشور استان بوشهر تکمیل شود

زنجیره ارزش در شهرک شیلاتی رودشور استان بوشهر تکمیل شود

بوشهر - استاندار بوشهر گفت: شهرک شیلاتی رودشور یک شهرک بزرگ است و زنجیره ارزش از جمله بخش‌های تولید لارو، نرسری، تولید خوراک آبزیان، سردخانه و ... باید در آن شکل بگیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی زاده چهارشنبه‌شب در آئین افتتاح ۲ پروژه ملی در شهرک شیلاتی رود شور شمالی بخش بندر ریگ شهرستان گناوه اظهار کرد: یکی از این پروژه‌ها، افتتاح ۳۶۰ هکتار مزارع پرورش میگو با سرمایه گذاری چهار هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال توسط بخش خصوصی است.

استاندار بوشهر افزود: اجرای این پروژه نشان می‌دهد که هر جا شرایط را برای حضور بخش خصوصی و سرمایه گذاران فراهم می‌کنیم، مردم علاوه بر انگیزه اقتصادی، بر اساس کمک به کشور، انقلاب و ملت در آن بخش سرمایه گذاری می‌کنند.

وی با بیان اینکه بسیاری از سرمایه گذاران امروز با این تفکر که سرباز و رزمنده هستند پا به عرصه سرمایه گذاری می‌گذارند، بیان کرد: سرمایه گذاران مانند رزمندگان دفاع مقدس تمایل دارند تا در جنگ اقتصادی به کشور و مردم کمک و ایفای نقش کرده و ایجاد اشتغال، خلق تولید و ثروت کنند که باید این موضوع را قدر دانست و از آن برای کارهای بزرگ در سرمایه گذاری‌های اقتصادی بهره برد.

وی با تقدیر از سرمایه گذاران این پروژه بزرگ گفت: در هر رخداد خوب زنجیره‌ای به هم پیوسته وجود دارد و آن را پشتیبانی می‌کند که از همه تلاش‌ها تقدیر می‌شود.

زنجیره ارزش در شهرک شیلاتی رودشور استان بوشهر تکمیل شود

وی با بیان اینکه پروژه دوم افتتاحی برق رسانی به این شهرک است، گفت: برق رسانی به این شهرک شیلاتی را دریک اقدام مشترک طی سفر اول شهید آیت الله رئیسی به استان بوشهر از مطالبات جز مصوبات این سفر قرار دادیم که در ۲ بخش تأمین برق با ظرفیت ۱۰ مگاوات از پست بندر ریگ و بخش دوم تأمین برق اساسی‌تر از نیروگاه پوزه گاه بود که بخش دوم مسافت طولانی‌تر و اقدام اساسی‌تر نیاز داشت.

وی گفت: در حال حاضر اقدام اول انجام و از ۹۷۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری در این پروژه، ۲۲۰ میلیارد ریال توسط بخش خصوصی و ۷۵۰ میلیارد ریال دولت سرمایه گذاری کرد تا ۸۲ کیلومتر شبکه متوسط و فشار ضعیف در این شهرک اجرا شود که این اقدام کار بسیار بزرگ و مؤثر بوده است.

استاندار بوشهر اضافه کرد: در اجرای پروژه‌هایی که امروز افتتاح می‌شوند اعضای هیئت مدیره شهرک، شرکت شهرک‌های صنعتی، معاونین، مدیران دستگاه‌های اجرایی و سایر دست اندرکاران تلاش کردند که قابل تقدیر است و امیدواریم که این اتفاقات شیرین در استان مستمر ادامه یابد.

اجرای مستمر پروژه‌ها در استان بوشهر

وی ادامه داد: از هفته دولت تا دهه فجر پیوسته، افتتاح یا آغاز عملیات اجرایی پروژه‌ها ادامه دارد و این امر نشاندهنده یک حرکت و تلاش جمعی و کلی برای عمران و آبادانی و توسعه زیرساخت‌ها در سطح استان توسط بخش دولتی و خصوصی است و این فرصت را باید قدر دانست.

استاندار بوشهر گفت: اینها از الطاف الهی و نیات خیر شهید آیت الله رئیسی بود که با مدیریت ایشان راه‌ها باز و کارها میسر شد و این امر برای دولت چهاردهم نیز قطعاً رقم بخورد.

وی با بیان اینکه به فرموده رهبر معظم انقلاب موفقیت دولت، موفقیت نظام است، افزود: این فرمایش مقام معظم رهبری تعارف نیست و این امر که چه کسی مسئول یا در چه پستی قرارگرفته نیست بلکه امر مهم، تدبیر و خواسته رهبری است که همه باید برای تحقق موفقیت دولت کمک، پشتیبانی و دعا و حمایت کنند تا این دولت نیز در ادامه دولت شهید آیت الله رئیسی بتواند منشأ خدمات بزرگی به مردم کشور باشد.

زنجیره ارزش در شهرک شیلاتی رودشور استان بوشهر تکمیل شود

شکل گیری زنجیره ارزش در شهرک شیلاتی رودشور

استاندار بوشهر بیان کرد: کسانی که برای اجرای پروژه در شرکت شهرک‌های کشاورزی زمین گرفته‌اند باید مطابق زمانبندی و مقررات کار و پروژه‌ها را اجرا کنند در غیر این صورت باید به طور جدی لغو قرار داد شوند.

وی گفت: این امر هیچ گونه توجیهی ندارد که شخصی زمینی را در اختیار بگیرد تا پروژه‌ای را طبق زمانبندی به سرانجام برساند اما این کار را انجام ندهد.

محمدی زاده بیان کرد: مشکل مالکان و مردمی که در این شهرک‌ها زمین داشته‌اند نیز باید حل و به طور جدی پیگیری شود.

وی گفت: شهرک شیلاتی رودشور یک شهرک شیلاتی بزرگ است اما زنجیره ارزش باید در آن شکل بگیرد و حتماً یابد بر بخش‌های تولید لارو، نرسری، تولید خوراک آبزیان، سردخانه و سایر موارد تکمیل زنجیره ارزش کار شود.

زنجیره ارزش در شهرک شیلاتی رودشور استان بوشهر تکمیل شود

وعده خداوند در پیروزی مقاومت محقق خواهد شد

وی با گرامیداشت یاد شهدای مقاومت بیان کرد: اگر چه امروز محور مقاومت در لبنان، غزه، فلسطین تحت فشار صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها قرار گرفته و آنها بی رحمانه زنان و کودکان و انسان‌های بیگناه را به خاک و خون می کشند اما خود این دشمنان به این مصائب بیشتر مبتلا هستند.

استاندار بوشهر با بیان اینکه در فرهنگ و اندیشه دینی مسلمانان و شیعیان شهادت در راه خدا بالاترین مقام است، افزود: به فرموده خداوند شهادت زندگی جاودان و شهدا زنده هستند و این امتیاز خاص برای مسلمانان و شیعیان است که دشمنان از آن بی بهره هستند.

وی گفت: امروز در جامعه یهودی سرزمین‌های اشغالی که شهادت در اندیشه دینی آنها معنا و مفهومی ندارد و آمده تا زندگی کند اجتماعات بزرگی تشکیل می‌شود و فریاد خستگی از این وضعیت را سر می‌دهند.

محمدی زاده بیان کرد: خداوند وعده پیروزی جبهه حق را داده است و آثار و علائم تحقق این وعده الهی کاملاً مشهود و نمایان شده و به زودی محقق خواهد شد.

کد خبر 6266977

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha