۳ آبان ۱۴۰۳، ۱۳:۱۶

فاز اول پروژه ساماندهی نکارود افتتاح شد

فاز اول پروژه ساماندهی نکارود افتتاح شد

نکا- فاز نخست پروژه ساماندهی نکارود با اعتبار ۲۰۰ میلیارد تومان و با حضور استاندار مازندران، مدیران استانی و شهرستانی افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، یوسف نوری استاندار مازندران ظهر پنجشنبه در مراسم افتتاح فاز نخست پروژه ساماندهی نکا رود با اشاره به ظرفیت‌های موجود در سطح رودخانه‌های استان اظهار داشت: یکی از کارهای اصولی در پروژه جاده ساحلی استفاده از ظرفیت‌های گردشگری موجود در رودخانه بود که خوشبختانه در شهرستان نکا توانسته موفق واقع شود.

به گفته نوری استفاده از ظرفیت منابع آبی برای توسعه گردشگری و درآمد پایدار از جمله مؤلفه‌های این طرح بود که به عنوان الگو در سایر شهرها می‌تواند معرفی شود.

وی افزود: استفاده از ظرفیت‌های مردمی و نهادهای مردمی همچون شهرداری، شورای شهر و دستگاه‌های مرتبط توانسته یکی از دلایل موفقیت برنامه‌های توسعه شهری باشد که خوشبختانه در پروژه ساماندهی نکا رود به وضوح مشاهده می‌شود.

استاندار مازندران گفت: ارزش افزوده‌ای که برای این طرح تدیر شده است در ادامه با مشارکت مردم می‌تواند درآمد پایدار را برای شهرداری، شورای شهر و شهروندان ایجاد کند.

غلامرضا شریعتی نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: همدلی، انسجام و اراده بسیار بالایی در این طرح مشاهده شد که باعث شد به مراتب طرح توسعه رو به خوبی تبیین کند.

وی اضافه کرد: عملکرد شهرداری و شورای شهر نکا به عنوان شورا و شهرداری موفق در سطح استان است که برای توسعه شهری در حوزه عمران و گردشگری از هیچ خدمتی دریغ نمی‌کنند.

کد خبر 6267292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha