در سلسله عملیات حزب‌الله انجام شد؛

حمله موشکی به پایگاه لجستیک اشغالگران/انهدام مرکاوا در جنوب لبنان

حمله موشکی به پایگاه لجستیک اشغالگران/انهدام مرکاوا در جنوب لبنان

حزب‌الله لبنان طی چندین عملیات و با استفاده از سلاح متنوع، مراکز و پایگاه‌های نظامیان رژیم صهیونیستی را در مناطق مختلف سرزمین‌های اشغالی هدف حملات سنگین قرار داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المنار، مقاومت اسلامی لبنان با انجام ۱۲ عملیات، مراکز تجمع نظامیان اشغالگر و پایگاه‌های نظامی رژیم صهیونیستی را در سرزمین‌های اشغالی با تسلیحات متنوع در هم کوبید.

در بیانیه‌های حزب الله درباره این عملیات‌ها آمده است: برای حمایت از ملت استوار فلسطین و مقاومت دلاور و شریف آن در نوار غزه و دفاع از لبنان و مردم آن و پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه روستاها و غیرنظامیان در جنوب لبنان، مجاهدان مقاومت اسلامی ساعت ۱۰:۳۰ صبح امروز پنج‌شنبه پایگاه صنایع نظامی «زوفولون» ارتش اشغالگر را در شمال شهر حیفا موشک‌باران کردند.

رزمندگان حزب الله ساعت ۱۱:۰۰ صبح شهر اشغالی «صفد» را هدف حمله سنگین موشکی قرار دادند.

مقاومت اسلامی لبنان در راستای عملیات خیبر و با ندای لبیک یا نصرالله، ساعت ۱۰ صبح امروز شهر «نهاریا» را موشک باران کرد.

رزمندگان حزب الله ساعت ۱۲ ظهر امروز از فاصله صفر و با انواع سلاح تیربار و راکت با نظامیان اشغالگر در شهرک «عیتا الشعب» درگیر شدند و یک تانک مرکاوا را با سلاح مناسب هدف قرار داده و ضمن انهدام و به آتش کشیدن آن، سرنشینانش را کشته یا زخمی کردند و درگیری ها تا ساعت صدور بیانیه همچنان ادامه داشته است.

حزب الله ساعت ۱۲:۱۵ ظهر امروز پایگاه «سنت جین» ارتش اشغالگر را که پایگاه لجستیک فرماندهی منطقه شمالی سرزمین‌های اشغالی است، در حد فاصل شهرهای نهاریا و عکا هدف حمله گسترده موشکی قرار داد.

رزمندگان مقاومت ساعت ۱۲ ظهر هم مرکز تجمع نظامیان صهیونیست را در شرق شهرک «عیترون» هدف حملات سنگین موشکی و توپخانه‌ای قرار دادند.

ساعت ۱۲:۱۵ مرکز تجمع نظامیان اشغالگر هنگام تلاش برای پیشروی در مثلث «العدیسه- رب الثلاثین- الطیبه» هدف حمله با سلاح تیربار و راکت‌ حزب الله قرار گرفت و اشغالگران مجبور به عقب نشینی شدند.

این حملات در حالی است که مجاهدان حزب الله ساعت ۱۵ دقیقه بامداد پنج‌شنبه مرکز تجمع نظامیان اشغالگر را در شهرک صهیونیست‌نشین «المناره» هدف حمله سنگین موشکی قرار داده بودند.

ساعت ۰۲:۳۰ بامداد امروز هم شهرک صهیونیستی «کریات شمونه» و ساعت ۰۵:۳۰ مرکز تجمع نظامیان اشغالگر در شهرک «مسکاف عام» هدف حمله گسترده موشکی رزمندگان مقاومت قرار گرفت.

حزب الله همچنین اعلام کرد که ساعت ۱۹:۰۰ دیروز چهارشنبه مرکز تجمع نظامیان صهیونیست را در پایگاه «المالکیه» هدف حمله موشکی قرار داده است.

کد خبر 6267365

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha