۳ آبان ۱۴۰۳، ۲۳:۵۵

مسئول امور بانوان تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی عنوان کرد؛

اجرای پویش همدل در آذربایجان غربی به منظور کمک به جبهه مقاومت

اجرای پویش همدل در آذربایجان غربی به منظور کمک به جبهه مقاومت

ارومیه- مسئول امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی از اجرای پویش همدل در استان به منظور کمک به جبهه مقاومت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، لیلا رجب در این زمینه، از راه‌اندازی پویش ایران همدل خبر داد و اظهار کرد: پیرو تاکید رهبر انقلاب مبنی بر کمک به جبهه مقاومت تبلیغات اسلامی از روز اول وارد این میدان شده است و ضمن برگزاری جلسات تبیینی و روشنگری در مدارس، مساجد، هیئت‌های مذهبی و جمع بانوان، پویشی را نیز همگام با سایت رهبری تحت عنوان ایران همدل جهت کمک به مردم مظلوم فلسطین و لبنان راه‌اندازی کرده است.

وی ادامه داد: این پویش از اول هفته در اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی راه‌اندازی شده است که مردم استقبال خوبی از آن داشته‌اند و در دو سه روز گذشته تاکنون دو گوشواره، یک گردنبند و مدال، یک انگشتر و چهار نیم ست طلا و شش عدد النگو به جبهه مقاومت از سوی بانوان اهدا شده است و این پویش روزهای آتی نیز ادامه خواهد داشت.

مسئول امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی تصریح کرد: امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی مسئول جمع‌آوری اقلام و طلاجات بانوان و کمک‌های مؤمنین جهت کمک به جبهه مقاومت مشخص شده است و بانوان و مؤمنین با مراجعه به این معاونت می‌توانند کمک‌های غیر نقدی خود را اهدا کنند.

وی افزود: کمک‌های نقدی بانوان و مؤمنین متدین در همان‌جا و در حضور خود اهدا کننده به سایت رهبری و حساب دفتر رهبری جهت کمک به مردم لبنان واریز می‌شود.

کد خبر 6267650

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha