۴ آبان ۱۴۰۳، ۱۲:۰۷

امام جمعه بجنورد:

اهدای طلا توسط بانوان در کمک به مردم لبنان و عزه قابل تقدیر است

اهدای طلا توسط بانوان در کمک به مردم لبنان و عزه قابل تقدیر است

بجنورد_ امام جمعه بجنورد گفت: اهدای طلاهای بانوان بصیر در راستای لبیک به ندای رهبری در مساعدت به مردم غزه و لبنان یک اقدام ایثارگرانه و قابل تقدیر است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام رضا نوری در خطبه‌های نماز جمعه بجنورد که در مصلای امام خمینی (ره) برگزار شد، با اشاره به تکالیف مؤمنین نسبت به یکدیگر اظهار کرد: کشورهای اسلامی باید از هم‌نوعان خود در فلسطین و لبنان که دچار ظلم آشکار و جنگ‌افروزی دشمنان می‌شوند، دستگیری کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی تصریح کرد: دولت نسبت به پرداخت مطالبات گندم‌کاران و افزایش سهمیه سوخت ماشین‌آلات کشاورزی باید برنامه‌ریزی داشته باشد.

وی بیان کرد: اهدای طلاهای بانوان بصیر در راستای لبیک به ندای رهبری در مساعدت به مردم غزه و لبنان یک اقدام ایثارگرانه و قابل تقدیر است.

حجت‌الاسلام نوری با اشاره به شهادت فرماندهان و بزرگان جبهه مقاومت اظهار کرد: دشمن کمر به نابودی جبهه مقاومت بسته است و در قبال این مسئله مهم نباید بی‌تفاوت بود.

امام جمعه بجنورد گفت: مردم ایران اسلامی در صورت صدور فرمان جهاد توسط مقام معظم رهبری آمادگی حضور در میدان مبارزه را دارند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی اظهار کرد: برخی کشورهای مسلمان در حمایت از مردم غزه و لبنان رفوزه شدند.

وی در ادامه افزود: کمک‌های نفتی به رژیم صهیونیستی و عدم رفع انسداد مرزهای عبور کالاهای مورد نیاز مردم یک اقدام ناجوانمردانه توسط برخی دول اسلامی است.

حجت الاسلام نوری تصریح کرد: جبهه مقاومت این باور را دارد که رژیم صهیونیستی باید نابود شود و کشوری با این نام نباید در صحنه تاریخ باشد.

امام جمعه بجنورد بیان کرد: طرح موضوع دو دولت در سرزمین‌های اشغالی از اساس مردود است.

کد خبر 6267801

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha