۴ آبان ۱۴۰۳، ۱۴:۴۵

امام جمعه موقت شاهرود:

سازش با ظالم جنایتکار را نمی‌پذیریم/ «پیروزی» نتیجه مقاومت

سازش با ظالم جنایتکار را نمی‌پذیریم/ «پیروزی» نتیجه مقاومت

شاهرود- امام جمعه موقت شاهرود با تاکید بر اینکه سازش با ظالم جنایتکار را نخواهیم پذیرفت، گفت: طبق آیات قرآن نتیجه مقاومت «پیروزی» است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام احمد نظری ظهر آدینه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شاهرود به میزبانی مصلی مدرسه قلعه بابیان اینکه سازش با ظالم جنایتکار را نخواهیم پذیرفت، ابراز داشت: باید مراقب که این صلح نسبت به مقاومت هزینه‌های بیشتری در پی خواهد داشت.

وی بابیان اینکه طبق آیات قرآن نتیجه مقاومت «پیروزی» است، افزود: امروز شاهدیم که همه اقشار و گروه‌های مختلف برای کمک به جبهه مقاومت پای کار آمده و طلاهای خود را برای مردم مظلوم فلسطین و لبنان اهدا کردند.

امام جمعه موقت شاهرود با بیان اینکه آمریکا پایگاه‌های خود را در کشورهای مختلف جهان مستقر کرده است، ابراز داشت: استکبار و همدستانش با تقسیم کشورها نوعی کاپیتولاسیون بین‌المللی را به نمایش گذاشتند.

نظری ادامه داد: این به معنای تصمیم گیری آنها برای دیگر کشورها است و با این ادعای کدخدایی از معادن سوریه، عراق، آذربایجان و غیره آشکارا دزدی می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه این کشورهای استکباری نسبت به ارزش دلار حساس هستند، افزود: برای نگه داشتن این پول می‌بینیم که چه طور حاضر شدند تا دست بر هر جنایتی بزنند.

کد خبر 6267996

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha