۵ آبان ۱۴۰۳، ۱۱:۴۳

معاون امورهماهنگی اقتصادی استاندار یزد:

واحد صنعتی سانحه دیده میبد به چرخه تولید بازگشت

واحد صنعتی سانحه دیده میبد به چرخه تولید بازگشت

یزد - معاون امورهماهنگی اقتصادی استاندار یزد گفت: به همت شبانه روزی مدیران، بخش عمده‌ای از تولید یک واحد صنعتی تولید سیمان به چرخه بازگشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا علمدار گفت: یک واحد صنعتی که حدود سه ماه پیش دچار آتش‌سوزی شده بود، با تلاش شبانه‌روزی مؤسسین، مالکان و مدیران خود، توانسته بخش عمده‌ای از تولید خود را به چرخه بازگرداند.

وی اظهار کرد: این واحد صنعتی هنوز با مشکلاتی مواجه است که مانع از رسیدن به تولید ۱۰۰ درصدی می‌شود به‌ویژه سالن اکسترودر و بخش‌های مختلف آن نیاز به حمایت‌های مالی دارند از این رو در این راستا، کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید حداکثر تلاش خود را برای رفع این مشکلات به کار خواهد گرفت.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد از تلاش‌های این واحد صنعتی قدردانی کرد و قول داد که با استفاده از ظرفیت‌های قانونی، هر کمکی که ممکن باشد را به این واحد ارائه دهند و در خصوص کمبود فضای این واحد، تصمیماتی با همکاری شرکت شهرک‌های صنعتی جهان آباد میبد اتخاذ شده است.

علمدار در پایان گفت: با تلاش‌های مستمر و حمایت‌های مسئولان، وضعیت تولید در یزد بهبودیافته است و بازگشت سریع واحد صنعتی آسیب‌دیده به چرخه تولید نشان‌دهنده تعهد و همت بالای مدیران و کارکنان آن است که امیدواریم با رفع موانع موجود، این روند مثبت ادامه یابد و تولید به ظرفیت کامل خود برسد.

این واحد در شهرک صنعتی جهان آباد میبد واقع است که قبل از حادثه آتش سوزی با ۱۸۰ نیرو در سه شیفت کاری، ۶ میلیون پاکت سیمان در ماه تولید می‌کرد که درحال حاضر با خسارت حدود ۴۰۰ میلیارد تومان تنها قادر به تولید محصول نیمه ساخته رولی است و نیاز مبرم به نقدینگی دارد.

کد خبر 6268799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha