۵ آبان ۱۴۰۳، ۱۲:۴۰

پروژه نوسازی و تجهیز مدارس عسلویه افتتاح شد

پروژه نوسازی و تجهیز مدارس عسلویه افتتاح شد

بوشهر- پروژه نوسازی و تجهیز مدرسه مشترک شهید بامری و شهید باهنر عسلویه با هدف بهبود زیرساخت‌های آموزشی از محل مسئولیت‌های اجتماعی پایانه‌های نفتی ایران افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس پایانه میعانات گازی پارس جنوبی صبح شنبه در این مراسم اظهار کرد: با اجرای طرح‌های نوسازی و تجهیز، از جمله رنگ‌آمیزی و بهسازی فضای آموزشی، در تلاشیم تا محیطی شاداب و استاندارد برای تحصیل این نسل آینده‌ساز فراهم شود.

غلامحسین گرامی تاکید کرد: شعار ما خدمت به مردم است و حضور امروز ما در کنار شما نشان‌دهنده تعهد شرکت پایانه‌های نفتی ایران به این هدف است.

وی به جزئیات اقدامات انجام‌شده اشاره کرد و افزود: تقویت سیستم‌های خنک‌کننده، خرید و نصب زمین چمن مصنوعی به مساحت ۷۶۰ مترمربع، رنگ‌آمیزی کلاس‌ها و بهبود و تقویت سیستم روشنایی از جمله اقدامات کلیدی در این مدرسه بوده که با حمایت عباس غریبی مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران، به سرانجام رسیده است.

پروژه نوسازی و تجهیز مدرسه شهید بامری و شهید باهنر عسلویه با حضور جمعی از مقامات محلی و مسئولان آموزشی به بهره‌برداری رسید.

در پایان این مراسم، از سوی فرمانداری، اداره آموزش و پرورش و شورای شهر عسلویه، لوح تقدیری به‌پاس تلاش‌های شرکت پایانه‌های نفتی ایران به غلامحسین گرامی و تیم مدیریتی این شرکت اهدا شد.

کد خبر 6268910

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha