۵ آبان ۱۴۰۳، ۲۳:۴۵

واکنش علمای اهل سنت کرمانشاه به تجاوز رژیم جعلی صهیونیستی؛

حمایت آمریکا علت سرکشی رژیم صهیونی در منطقه است

حمایت آمریکا علت سرکشی رژیم صهیونی در منطقه است

کرمانشاه- علمای اهل سنت استان کرمانشاه با صدور پیام هایی به تجاوز رژیم جعلی صهیونیستی واکنش نشان داده و آمریکا را مسئول سرکشی رژیم صهیونی در منطقه دانستند.

به گزارش خبرنگار مهر، جمعی از علما و ائمه جمعه اهل سنت استان کرمانشاه در پیام‌های جداگانه ای در مورد اقدام تجاوزکارانه شب گذشته رژیم صهیونیستی به ایران اسلامی واکنش نشان دادند.

ماموستا مرادی امام جمعه و شورای روحانیت و افتای اهل سنت کرمانشاه در پیامی به شرح زیر آمریکا و اذناب غربی مسئول سرکشی رژیم صهیونی در منطقه دانستند.

ولاتحسبن الله غافلا عما یعمل الظالمون…

با عرض سلام و احترام محضر مردم مسلمان ایران وهم استانی‌های عزیزمان.

حمایت آمریکا علت سرکشی رژیم صهیونی در منطقه است

ازآنجایی که مطلع شدیم بامداد ۵ مرداد در یک اقدام تجاوزکارانه و تنش زا رژیم منفور و مبغوض صهیونیستی نقاطی از مراکز نظامی در چند استان را مورد هجوم قرارداده وآسیب های محدودی وارد نمودند که البته منجر به شهادت چند تن از نیروهای دفاعی حریم هوایی جمهوری اسلامی ایران و از ارتشیان سرافراز کشورمان شد.

لذا ما این اقدامات ددمنشانه را محکوم نموده و برای شهدای عزیزمان علو درجات را خواهانیم و از ملت شریف ایران وامت اسلامی خواهانیم که ضمن خویشتن داری سازمان‌های بین المللی و ابرقدرت‌ها را باعث و بانی این تجاوزات بدانند و باید پاسخگو باشند و چراکه اگر حمایت‌های همه جانبه آمریکا و اذناب غربی آنان نباشد رژیم بی مقدار صهیونی هیچگاه جرأت به خود نخواهد داد که به حریم هوایی ایران اسلامی ورود پیدا کند و البته تقاص این حرمت شکنی را پس خواهد داد، لذا جامعه روحانیت و شورای افتا و دفتر امام جمعه اهل سنت شهر کرمانشاه این تجاوزات رژیم صهیونیستی را محکوم می‌نمائیم.

ماموستا محمد محمودی امام جمعه شهرستان روانسر نیز در پیام دیگری به شرح زیر این اقدام جنایتکارانه و تجاوزکارانه را محکوم کرد.

بسمه تعالی

سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مُنقَلَبٍ ینقَلِبونَ

و آنان که ظلم و ستم کردند به زودی خواهند دانست که به چه کیفرگاهی باز می‌گردند.

رژیم جنایتکار و غاصب وخون آشام صهیونیستی که طی چندین سال عمر خبیث و پلید خود جنایات بی وقفه بر علیه ملت مظلوم فلسطین و در ماههای اخیر با نسل کشی و درندگی درغزه مظلوم و مقاوم وشهادت دکتر اسماعیل هنیه، سیدحسن نصرالله، یحیی سنوار و شهادت جمعی از فرماندهان جبهه مقاومت، ذات پلید و خوی وحشیگری و درندگی خود را به تمام جهانیان نشان داد در تازه‌ترین جنایت خود با حمله به چند مرکز نظامی درایران بار دیگر نشان داد که منطقی جز جنایت نمی‌شناسد و هیچ ارزش و بهایی به قوانین بین المللی قائل نیست.

حمایت آمریکا علت سرکشی رژیم صهیونی در منطقه است

لذا اینجانب، اعضای شورای روحانیت وافتا، ائمه جمعه و جماعات و طلاب مدارس علوم دینی اهل سنت شهرستان روانسر؛ این جنایت وحشیانه رژیم صهیونیستی را محکوم نموده و از خداوند قادر توانا نابودی این غده سرطانی را از پیکر جهان اسلام مسآلت می‌نمائیم و ایمان داریم کشور قدرتمند اسلامی ما و مقاومت اسلامی درس عبرت آموزی به این رژیم غاصب و جعلی خواهند داد.

کد خبر 6269616

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha