۶ آبان ۱۴۰۳، ۹:۲۶

مدیرکل هواشناسی استان زنجان:

دمای زنجان افزایش می یابد

دمای زنجان افزایش می یابد

زنجان-مدیرکل هواشناسی استان زنجان گفت: طی روزهای آینده دمای هوا در برخی از مناطق استان به زیر صفر درجه سانتی گراد می رسد ولی در آخر هفته به تدریج هوا گرم می شود.

محمد رضا رحمان نیا در گفتگو با خبرنگار مهر، به وضعیت جوی استان زنجان طی چند روز آینده اشاره کرد و گفت: آسمان استان صاف تا قسمتی ابری بوده که از بعد از ظهر بر میزان پوشش ابرها افزوده می‌شود.

وی با بیان اینکه بارش پراکنده باران مناطق مختلف استان را فرا می‌گیرد، ابراز کرد: بارش باران در استان تا پایان هفت ضعیف خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان، از وقوع وزش باد شدید در استان خبر داد و بیان داشت: در این به شهروندان توصیه می‌شود به علت وزش باد شدید در کنار ساختمان‌های نیمه‌کاره و درختان فرسوده تردد کنند.

رحمان نیا، به وضعیت دمای هوای استان طی چند روز آینده اشاره کرد و یاد آور شد: دمای هوای استان به صورت محسوسی کاهش یافته و دمای هوا به زیر صفر درجه سانتی گراد می‌رسد و در شامگاه و صبحگاه شاهد هوای سردی خواهیم بود ولی به تدریج هوا گرم می‌شود.

وی به دمای فعلی شهر زنجان اشاره کرد و بیان داشت: دمای فعلی شهر زنجان ۱۳ درجه سانتی گراد است که نسبت به روز گذشته هوا کمی گرم شده است.

کد خبر 6269784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha