۶ آبان ۱۴۰۳، ۱۳:۲۶

رئیس هیئت اسکیت چناران اعلام کرد؛

استعدادیابی ۸۰ نوجوان اسکیت باز چنارانی

استعدادیابی ۸۰ نوجوان اسکیت باز چنارانی

چناران- رئیس هیئت اسکیت چناران گفت: ۸۰ نوجوان اسکیت باز چنارانی زیر ۱۲ سال با حضور در کارگاه‌های کشف استعداد و آزمون در این رشته ورزشی استعدادیابی شدند.

عزت الله معتمدنیا در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از مجموع ۸۰ نوجوان اسکیت باز، ۷۰ درصد دختر و بقیه پسر هستند که شصت درصد آنان در کلاس‌های حرفه‌ای ادامه می‌دهند.

رئیس هیئت اسکیت چناران افزود: استعدادیابی نوجوانان اسکیت باز توسط کارشناسان زبر دست و کارآموز با هدف تشکیل تیم‌های ورزشی شهرستان و خراسان رضوی جهت حضور در مسابقات استانی و کشوری انجام شده است.

وی گفت: این شهرستان دارای نوجوانان و جوانان با استعداد ورزشی بوده و تاکنون افراد زیادی در رشته اسکیت شناسایی شدند.

معتمدنیا افزود: بر اساس پژوهش‌های انجام شده رنج سنی ۳ تا ۱۲ سال بهترین زمان برای کشف استعدادهای ورزشی در بین نوجوانان و نونهالان است.

رئیس هیئت اسکیت چناران با اشاره به اینکه موضوع کشف استعدادها نیازمند کار زیربنایی و تخصصی است افزود: توجه به استعدادهای کودکان و نوجوانان در سنین پایین موجب می‌شود تمام نقاط ضعف و قوت آنان آشکار شود آنگاه بتوان در مسیر شکوفایی استعدادها گام برداشت.

وی اظهار کرد: هم اینک استقبال خانواده‌ها برای مرحله دوم استعدادیابی رشته اسکیت در شهرستان چناران افزایش یافته و به زودی آغاز می‌شود.

کد خبر 6270163

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha