واکنش امان به اقدامات ددمنشانه رژیم صهیونیستی در شمال غزه

واکنش امان به اقدامات ددمنشانه رژیم صهیونیستی در شمال غزه

اردن بمباران منازل مسکونی در شهرک بیت لاهیا در شمال نوار غزه توسط رژیم صهیونیستی که منجر به شهادت و مجروح شدن ده‌ها فلسطینی شده است را به شدت محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری فلسطینی وفا، اردن بمباران منازل مسکونی در شهرک بیت لاهیا در شمال نوار غزه توسط رژیم صهیونیستی که منجر به شهادت و مجروح شدن ده‌ها فلسطینی شده است را به شدت محکوم کرد.

سفیان قضاه، سخنگوی وزارت خارجه اردن، این بمباران را نادیده انگاشتن قوانین بین المللی و بشری و تداوم رویکرد هدف قرار دادن وحشیانه برنامه‌ریزی شده غیرنظامیان بی‌گناه به شمار آورد.

سخنگوی وزارت خارجه اردن بار دیگر از جامعه جهانی به ویژه شورای امنیت خواست تا به مسئولیت‌های قانونی و اخلاقی خود عمل کند و اقدامات فوری و قاطع برای توقف تجاوز وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه را انجام دهد و حفاظت لازم را از فلسطینی‌ها فراهم و جنایت‌ها علیه این افراد را متوقف و ورود کمک‌های انسان دوستانه کافی و مداوم به سراسر نوار غزه را تضمین کند.

القضاه تاکید کرد که عدم پاسخگو کردن و مصون بودن از مجازات، رژیم صهیونیستی را به تداوم نقض قوانین بین المللی و بشری و قطعنامه‌های دیوان بین‌المللی دادگستری تشویق می‌کند.

کد خبر 6270233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha