۶ آبان ۱۴۰۳، ۱۵:۳۲

با حضور دادستان بیرجند انجام شد؛

اهدای ۱۰۰ بسته حمایتی به خانواده زندانیان نیازمند بیرجند

اهدای ۱۰۰ بسته حمایتی به خانواده زندانیان نیازمند بیرجند

بیرجند- در مراسمی با حضور دادستان عمومی و انقلاب مرکز و معاون سلامت، اصلاح و تربیت زندان‌های استان خراسان جنوبی و جمعی از مسئولین ۱۰۰ بسته حمایتی به خانواده زندانیان نیازمند اهدا شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام نسایی زهان دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان ظهر یکشنبه در این مراسم گفت: اکثر خانواده زندانیان از قشر محروم هستند و اگر برای حمایت از آنها اقدامی صورت نگیرد؛ آسیب‌های جدی تری خانواده را تهدید خواهد کرد.

وی افزود: سرپرست خانواده به دلیل ارتکاب اشتباه و تخطی از قانون باید دوران محکومیت خود را در زندان سپری کند و خانواده وی نباید در جامعه مجرم شناخته شود.

وی ادامه داد: انجمن حمایت زندانیان با تحت پوشش قرار دادن خانواده‌های زندانیان نیازمند با انجام تحقیقات مقدماتی و میدانی زمینه کمک برای این قشر از جامعه را فراهم می‌کنند.

وی عنوان کرد: با کمک انجمن حمایت زندانیان بیرجند، خدمات حمایتی، فرهنگی و آموزشی به زندانیان و خانواده آنها رشد قابل قبولی داشته و انتظار داریم با راه حل های کاربردی و رایزنی‌های جامع، ارائه خدمات به این قشر آسیب دیده بیش از پیش توسعه یابد.

وی متذکر شد: انجمن حمایت زندانیان اعتبار دولتی ندارد و باید همه خیرین و مردم نوع دوست در حد توان در قالب کمک‌های نقدی و غیر نقدی، اهدای، وسایل منزل و… به این نهاد مردمی کمک کنند.

در پایان ۱۰۰ بسته حمایتی هریک به ارزش ۱۰ میلیون ریال در بین خانواده زندانیان نیازمند توزیع شد.

کد خبر 6270318

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha