۷ آبان ۱۴۰۳، ۱۳:۰۴

خبر خوش از بهبودی نسبی رضا آشفته/ امیدواری به پیوند کلیه بیشتر شد

خبر خوش از بهبودی نسبی رضا آشفته/ امیدواری به پیوند کلیه بیشتر شد

شرایط جسمی رضا آشفته منتقد و مترجم تئاتر رو به بهبودی است و تاول های عفونی روی پوستش درحال خشک شدن و از بین رفتن هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی خانه تئاتر، فریال آذری که از ابتدا پیگیر درمان رضا آشفته است، درباره روند درمان این منتقد تئاتر گفت: روند پیگیری درمان رضا آشفته در مسیر مناسبی قرار دارد؛ زخم‌ها و تاول‌های دست پا و بدن وی دیگر پیشرفت نکرده و بیشتر آنها خشک شده است و در وضعیت بهبودی قرار دارند. درمان‌های عفونت به لطف دکتر علوی پزشک معالج رضا آشفته در مسیر درست قرار گرفته است. این اتفاق مسرت بخش نوید این را می‌دهد که می‌توان به زمان نزدیک شدن به پیوند کلیه وی امیدوار بود.

وی افزود: از سوی دیگر به مهر ورزشکاران پیشکسوت فوتبال استقلال تهران و هنرمندان پاسارگاد یک مسابقه فوتبال در باشگاه ورزشی پیام در هفته آینده برای رضا آشفته تدارک دیده شده که جزئیات و زمان دقیق این مسابقه حتماً اطلاع رسانی خواهد شد.

آذری در پایان گفت: باید از پیگیری فاطمه مهاجرانی سخنگوی محترم دولت، سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مجید پوراحمدی مدیرعامل صندوق اعتباری هنر، حمید نیلی مدیرکل هنرهای نمایشی، دکتر امیدوار رضایی رئیس بیمارستان لقمان حکیم و هنرمندان تئاتر به خصوص وحید لک، فرزین محدث، فریبا جدیدی، محسن اردشیر و همه خانواده تئاتری که بی‌دریغ و شبانه روز در کنار رضا آشفته بودند تشکر و قدردانی کرد. امیدواریم در چشم انداز پیش رو حامل خبرهای سلامتی کامل و بهبودی رضا آشفته باشیم.

کد خبر 6271255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha