۷ آبان ۱۴۰۳، ۱۶:۳۹

بازرس کل گیلان:

سرمایه‌گذاران سربازان مقابله با دشمن در جنگ اقتصادی هستند

سرمایه‌گذاران سربازان مقابله با دشمن در جنگ اقتصادی هستند

رشت- بازرس کل گیلان گفت: سرمایه‌گذاران سربازان خط مقدم مقابله با دشمن در جنگ ناجوانمردانه اقتصادی هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد آقایی بعد از ظهر دوشنبه در نشست با مدیران دستگاه‌های استان که در سالن اجتماعات این سازمان برگزار شد با تاکید بر تحقق شعار سال اظهار کرد: با استفاده از ظرفیت‌های داخلی باید بستر افزایش تولید و ایجاد اشتغال پایدار مهیا شود.

بازرس کل استان گیلان افزود: تلاش مضاعف، هماهنگی و تعامل بیشتر دستگاه‌های اجرایی، همدلی، همکاری حداکثری مهمترین عامل تحقق شعار سال برای رونق و جهش تولیدات در گیلان است.

وی رونق اقتصادی و اشتغال پایدار و جهش تولید را یکی از خواسته‌های رهبر معظم انقلاب دانست و گفت: همه مدیران و مسئولان باید با عزم راسخ و اهتمام جدی برای تحقق این امر بکوشند.

بازرس کل گیلان با بیان اینکه سازمان بازرسی حامی مدیران خدمتگزار و توانمند است، تصریح کرد: مدیران دستگاه‌ها باید عملکرد خود را شفاف سازی کنند و نظارت بر عملکرد درون دستگاه را یک امر واجب بدانند.

احمد آقایی سرمایه‌گذاران را سربازان خط مقدم مقابله با دشمن در جنگ ناجوانمردانه اقتصادی دانست و افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی از سرمایه‌گذارانی که قصد رونق تولید، ایجاد اشتغال را دارند باید با تمام توان برای رفع موانع و تسهیل امورات حمایت کنند.

در این جلسه معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری و برخی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان نیز حضور داشتند هر کدام از اعضای جلسه دیدگاه‌ها و راهکارهای خود را ارائه کردند.

کد خبر 6271595

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha