۱۳ بهمن ۱۳۸۶، ۱۴:۰۴

زندگینامه شهید بابایی به قلم راضیه تجار منتشر شد

نشر شاهد به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر شش عنوان کتاب جدید منتشر کرد که یکی از آنها "آواز پرواز" نوشته راضیه تجار است.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدعلی فقیه مدیر انتشارات و اطلاع رسانی بنیاد شهید با اعلام این خبر گفت: کتاب "آواز پرواز" زندگینامه شهید بابایی است که به قلم راضیه تجار نوشته شده است. در این کتاب به مبارزات این شهید از زمان پیش از انقلاب تا زمان شهادت پرداخته شده است.

وی ادامه داد: همچنین نشر شاهد به مناسبت دهه فجر کتابهای "زخم پنهان" زندگینامه شهید خورشیدی به قلم همسرش حمیده نظری زاده و "محبوبه هر روز می آید" زندگینامه شهیده محبوبه دانش از مبارزان دوره ستمشاهی را منتشر کرده است.

فقیه افزود: "آقای اسدی" زندگینامه شهید حسن اسدی فرد است و به فعالیتهای این شهید در دوران انقلاب تا زمان شهادت او پرداخته است. همچنین کتاب "زهرایی که من می شناسم" در دست چاپ است. این کتاب توسط یکی از آزادگان دوره انقلاب به نام جلیل امجدی نوشته شده و به مبارزات شهیده زندی زاده در دوران قبل از انقلاب اختصاص دارد.

مدیرکل انتشارات و اطلاع رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به "کنگره بین المللی شهدای زن" گفت: به این مناسبت مجموعه کتابهای جیبی 14 جلدی "شهدای زن" با موضوع خاطرات شهدای زن در دوران دفاع مقدس و قبل از انقلاب به قلم هفت نویسنده در دست چاپ است.

وی با بیان اینکه مجله "شاهد یاران" بهمن ماه به شهدای زن - به خصوص شهدای انقلاب - پرداخته است، ادامه داد: وبلاگ "شهدای زن" به منظور اطلاع رسانی در خصوص کنگره زنان شهیده راه اندازی شده و اخبار مربوط به کنگره زنان شهیده را پوشش می دهد.

کد خبر 631487

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha