۲۲ اسفند ۱۳۸۶، ۱۷:۱۸

معاون امور مناطق شهرداری:

امیدواریم طرح بهار در بهار رضایت شهروندان را به دنبال داشته باشد

امیدواریم طرح بهار در بهار رضایت شهروندان را به دنبال داشته باشد

معاون امور مناطق شهرداری تهران گفت: امیدواریم طرح جهادی بهار در بهار که در مناطق بیست و دو گانه تهران اجرا می شود همچون ماموریت های گذشته شهرداری به خوبی اجرا شود و رضایت شهروندان فهیم تهرانی را به دنبال داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر عیسی شریفی در جلسه بررسی عملکرد مناطق 1،2،3و 6 شهرداری تهران در طرح جهادی بهار در بهار با بیان این مطلب گفت : این طرح با تدبیر شهردار تهران از روز 15 اسفند سال جاری تا 15 فروردین ماه سال آینده در مناطق 22 گانه شهرداری تهران اجرا می شود .

وی علت نامگذاری این طرح به عنوان بهار در بهار را تقارن فصل بهار و میلاد پیامبر اسلام(ص) اعلام کرد و گفت : با توجه به آسیب هایی که در زمستان امسال و با سرمای بی سابقه هوا به شهر تهران وارد شد اجرای این طرح می تواند بسیاری از این صدمات را بر طرف کند .

شریفی در ادامه به اظهارات شهردار تهران اشاره کرد و گفت : همینطور که خانه ها در آستانه بهار خانه تکانی می شوند می خواهیم شهر را هم خانه تکانی کنیم .

معاون امور مناطق شهرداری تهران با بیان این که از تمامی اقدامات مناطق 1،2،3و6 در این طرح بازدید به عمل آمده است گفت : در بحث آذین بندی و زیبا سازی مناطق در آستانه سال نو تاکید داریم که اقدامات اساسی تری باید انجام شود.

وی در ادامه گفت : نظافت معابر و پارک های سطح مناطق ، نظافت و بهسازی ایستگاه های اتوبوس ، شست و شوی المان های شهری و کیوسک های مطبوعاتی از دیگر تاکیدات ما در اجرای طرح بهار در بهار است .

شریفی در اظهار داشت : اکثر خط کشی های عابر پیاده در معابر شهر از بین رفته که ترمیم آنها باید در دستور کار قرار گیرد و شهرداران مناطق طرح های جدیدی داشته باشند تا خط کشی های معابر ، ایستگاه های تاکسی و اتوبوس و همچنین فلش های معابر تغییر کند زیرا این کار به زیبایی شهر کمک می کند .

معاون شهردار تهران در ادامه خواستار رنگ آمیزی کرکره مغازه ها و گاردریل ها و زیبا سازی کارگاه های احداث مترو شد .

به گفته وی با توجه به اینکه در واپسین روزهای سال قرار داریم شاهد افزایش سد معبر و نخاله های ساختمانی در سطح مناطق هستیم که در این زمینه باید توجه بیشتری صورت گیرد.

در ادامه این جلسه هر یک از شهرداران مناطق 1،2،3و6 به همراه معاونان و مدیران منطقه به ارائه گزارش عملکرد خود پیرامون طرح بهار در بهار پرداختند.

دکتر مسعود کرباسیان معاون خدمات شهری شهرداری تهران هم در این جلسه به اهمیت بحث آب پاشی معابر در صبح ها اشاره کرد و افزود: در کنار این با توجه به گرمای هوا در فصل تابستان باید مخازن زباله هر دو روز یک بار شسته شود.

وی خاطرنشان کرد: اخیراً در برخی از معابر اصلی شاهد عملیات حفاری از سوی سازمان های دیگر هستیم که باید با هماهنگی ، این حفاری ها به تاخیر بیفتد.

 کرباسیان با اشاره به تردد زیاد شهروندان در میدان هفت تیر خواستار رسیدگی به مشکلات این میدان بزرگ شهر تهران شد.

در ادامه مهندس احمد دنیامالی ، معاون فنی وعمرانی شهرداری تهران هم گفت : باتوجه به آزمایش هایی که بطور مرتب از آسفالت انجام می شود باید ارتقاء کیفیت آسفالت را مد نظر قرار دهیم .

در پایان این جلسه نیز معاون امور مناطق شهرداری تهران بر ترغیب شهروندان به همکاری در نظافت شهر تاکید کرد و ایجاد خلاقیت و نو آوری در طرح بهار در بهار و همچنین تعامل و همکاری بین رده های مختلف شهرداری را از مناطق خواستار شد.

کد خبر 653611

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha