۶ اردیبهشت ۱۳۸۷، ۱۰:۴۹

فرماندار رشت:

پشتوانه قوی مردمی نظام جمهوری اسلامی در دنیا ستودنی است

رشت - خبرگزاری مهر: علی اکبر پراوزان گفت: پشتوانه قوی مردمی نظام جمهوری اسلامی در انتخابات دشمنان این نظام را مایوس کرده و موجب تحسین دنیا شده است.

به گزارش خبرنگار مهر در رشت، فرماندار شهرستان رشت صبح جمعه در بازدید از حوزه های انتخابیه شهرستان رشت، افزود: مردم این شهرستان امروز بار دیگر با علاقه و اشتیاق به فرامین مقام معظم رهبری لبیک گفته و به آرمان‌های امام راحل تحقق عینی می‌بخشند.

وی با اعلام اینکه حضور حداکثری مردم در انتخابات نشانه وفاداری به نظام مقدس جمهوری اسلامی است، گفت: دشمنان نظام از این ارادت و وفاداری ملت به انقلاب اسلامی و آرمانهای بلند امام راحل وحشت داشته و تاب دیدن این همه افتخار را ندارند.

پراوزان افزود: این دستگاه اجرایی اکنون با فراهم کردن مقدمات انتخابات زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات را فراهم کرده است.

فرماندار رشت از استقراحدود 467 ‬شعبه اخذ رای در این شهرستان خبر داد و گفت: تمام امکانات لازم برای برگزاری هرچه بهتر و پرشور انتخابات فراهم شده است.

وی به حضور‪ ۶۰‬درصدی افراد واجد شرایط این شهرستان در مرحله اول انتخابات اشاره کرد و افزود: انتظار داریم در دور دوم نیز مردم حضور پرشور داشته و مشت محکمی به دهان دشمنان بزنند.

535هزار نفر در شهرستان رشت واجد  شرایط رای دادن هستند. درمرحله دوم انتخابات  شش نامزد از حوزه انتخابیه رشت برای تصدی سه کرسی مجلس هشتم درعرصه انتخابات حضور دارند. 

 

کد خبر 671522

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha