۱۶ اردیبهشت ۱۳۸۷، ۱۸:۴۶

500 میلیارد ریال از محل اعتبارات تملک دارایی به بوشهر اختصاص یافت

بوشهر - خبرگزاری مهر: فرماندار بوشهر گفت: امسال 500 ‬میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات تملک دارایی و سرمایه ای به شهرستان بوشهر اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار مهر در بوشهر، جعفر پورکبگانی، ظهر امروز در نشست شورای برنامه ریزی شهرستان بوشهر با اشاره به اینکه اعتبارات اختصاص یافته در سال جاری در مقایسه با سال پیش ‪ ۱۴‬درصد افزایش داشته است، اظهار داشت: تکمیل بیمارستان ‪ ۲۰۰‬ تختخوابی و ورزشگاه ‪۱۵‬هزار نفری بوشهر، توسعه و بازسازی شبکه های برق شهری و روستایی، تکمیل دانشکده مهندسی خلیج فارس و دانشکده هنر و معماری بوشهر از مهمترین پروژه های شاخص سال جاری است.

وی اظهار داشت: میزان اعتبار یاد شده از محل ردیفهای استانی و دو درصد نفت تامین شده است و تساعدی در طول سال افزایش خواهد یافت.

پورکبگانی با بیان اینکه اعتبارات بخش آب و برق این شهرستان به منظور بهبود وضعیت انرژی شش برابر شده است، یادآور شد: بیشترین سهم اعتباری بعد از آب و برق در فصلهای عمران شهری و روستایی، انرژی، حمل و نقل و آموزش و پرورش پیش بینی شده است.

وی با تاکید بر تسریع در روند اجرای پروژه ها، بیان داشت: همکاری و هماهنگی دستگاه های اجرایی با فرمانداری به منظور نظارت لازم بر پروژه های عمرانی ضروری است.

کد خبر 677881

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha