۲۳ اردیبهشت ۱۳۸۷، ۱۹:۰۴

75 درصد شهروندان تهرانی از سامانه 137 رضایت داشته اند

75 درصد شهروندان تهرانی از سامانه 137 رضایت داشته اند

مدیر سامانه 137 گفت: طرح های جهادی این سامانه حذف نشده است بلکه این طرح در سال جاری به وظایف روزمره مناطق تبدیل شده و جهت بالا رفتن اعتماد مردم مناطق موظف هستند در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکلات مردم رسیدگی کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر شکرا...عنایتی در حاشیه حضور در جلسه ملاقات با شهروندان در 1888 ، در مورد میزان رضایتمندی مردم از سامانه 137 گفت : پیام ها ارسالی اگر اورژانسی باشند 2 تا 24 ساعت به آن ها رسیدگی می شود ولی اگر جز مشکلات زمان بر باشند در کوتاه ترین زمان ممکن سعی در رفع آن می شود .

عنایتی در مورد پیگیری مشکلات زمان بر گفت: تمامی پیام ها ارسال شده شهروندان تهرانی ثبت می شود و در اداره پیگیری ما حل مشکل ازطریق شروند شاکی پیگیری می شود .

وی تاکید کرد : ما برای اطمینان از رضایتمندی مردم و از نتایج کار بازدید های میدانی نیز انجام می دهیم .

عنایتی با بیان اینکه روزانه 5 هزار و800 تماس با سامانه 137 گرفته می شود ، خاطر نشان کرد: بیشتر تماس ها با سامانه 137 اورژانسی و در رابطه با جمع آوری خاک ونخاله ساختمان ونظافت است .

مدیر سامانه 137 بابیان اینکه میزان رضایت مندی شهروندان تهرانی از این سامانه 75 درصد است ، گفت : از مجموع تماس گرفته شده با 137، 27/2درصد در حال اجرا 48/96 درصد انجام و ثبت شده است .

به گفته وی در سال 86 ، 2میلیون و 118 هزار و 841 تماس با سامانه 137 گرفته شده است که نسبت به سال گذشته 7/21 درصد رشد تماس وجود داشته است .

عنایتی  بااشاره به ماموریت های تازه این سامانه گفت : در حال ارتباط و همکاری های مشترک بین سایر نهادهای خدمات شهری که فعالیت اورژانسی انجام می دهند هستیم و در صورت انجام مراحل نهایی در سال جاری تماس های سرریز 121(شماره فوریت های اداره برق) در ساعات اوج کاری را سامانه 137 پاسخگو خواهد بود.

درپنجمین جلسه از سلسله جلسات ارتباط مستقیم مردم و مدیران ارشد شهرداری تهران از طریق تلفن 1888 در سال جدید، مسئولان معاونت امور مناطق شهرداری تهران، سامانه مدیریت شهری 137 و اداره کل املاک و مستغلات شهرداری تهران با حضور در این مرکز به 50 مراجعه کننده حضوری و تلفنی پاسخ گفتند که املاک واقع درطرح ،عملکرد مناطق و پیگیری مکاتبات و درخواست مربوط به آسفالت ، روکش زمین های بایر از مهمترین درخواست های شهروندان از مدیران شهرداری بود.

کد خبر 682058

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha