۱۰ خرداد ۱۳۸۷، ۱۰:۴۲

عمو پورنگ و امیرمحمد از ابتدای تابستان به شبکه یک بازمی‌گردند

عمو پورنگ و امیرمحمد از ابتدای تابستان به شبکه یک بازمی‌گردند

مدیر گروه کودک و نوجوان شبکه یک سیما قطع پخش برنامه "عمو پورنگ" را موقت دانست و از پخش مجدد این برنامه با نگاهی تازه از اول تیرماه خبر داد.

محمد میرکیانی درباره قطع پخش برنامه "عمو پورنگ" از اوایل خرداد به خبرنگار مهر گفت: قطع پخش برنامه موقت است. چرا که قصد داریم عمو پورنگ و امیرمحمد با نگاه تازه مهمان تابستان شوند. برنامه جدید آنها از اول تیر روی آنتن شبکه یک می‌رود. در برنامه جدید عمو پورنگ نگران مسئله آب است، چرا که کمبود آب معضلی بزرگی است و همه ما وظیفه داریم به آن بپردازیم.

وی در ادامه افزود: علاوه بر آن دکور برنامه عمو پورنگ تغییر می‌کند و داریوش فرضیایی برای ایجاد فضایی نو به شهرهای مختلف سفر و برنامه‌ای‌ متنوع و جذاب همراه امیرمحمد برای بچه‌ها تهیه می‌کند. احتمال دارد در سری جدید برنامه به صورت زنده نباشد و تولیدی باشد. البته هنوز برای ساختار آن به نتیجه نرسیده‌ایم، ولی می‌خواهیم برنامه تنوع بیشتری برای بچه‌ها داشته باشد.

مدیر گروه کودک و نوجوان شبکه اول سیما خاطرنشان ساخت: سری جدید برنامه "آستانه" هم فصل تابستان پخش می‌شود. این برنامه دو مجری دارد که نقش خواهر و برادر را بازی و به شهرهای مختلف سفر می‌کنند. در این برنامه بچه‌ها ایرانگردی می‌کنند. همچنین مسابقه ماه و مهر که جزو برنامه‌های پربیننده است با تغییرات زیاد تابستان روی آنتن شبکه یک می‌رود.

میرکیانی در پایان افزود: انیمیشن‌های زیادی هم برای پخش در ایام تابستان در نظر گرفتیم که بخشی‌ از این انیمیشن‌ها مراحل دوبله را سپری می‌کنند و علاوه بر آن کارهای داستانی جذابی هم برای پخش در نظر گرفته شده است.

کد خبر 692236

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha