۱۴ آبان ۱۳۸۷، ۱۱:۵۵

تهیه‌کنندگان آمریکا از داگلاس تقدیر می‌کنند

تهیه‌کنندگان آمریکا از داگلاس تقدیر می‌کنند

بازیگر و تهیه‌کننده برنده اسکار جایزه یک عمر دستاورد بیستمین جوایز سالانه انجمن تهیه‌کنندگان آمریکا PGA را دریافت می‌کند که پنجم بهمن برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، رویترز اعلام کرد مایکل داگلاس که در مقام تهیه‌کننده فیلم برنده اسکار "پرواز بر فراز آشیانه فاخته" را در کارنامه دارد، جایزه دیوید اُ. سلزنیک انجمن تهیه‌کنندگان آمریکا را دریافت می‌کند.

داگلاس 64 ساله در بیانیه‌ای دریافت جایزه یک عمر دستاورد PGA را افتخاری بزرگ برای خود دانست. او در 35 سال اخیر بیش از 20 فیلم از جمله "سندروم چینی" و "جواهردوستی" را تهیه کرده است.

دینو دو لارنتیس و لورا زیسکین تهیه‌کننده "اسپایدرمن" از برندگان قبلی جایزه دیوید او. سلزنیک PGA هستند. بیستمین جوایز سالانه انجمن تهیه‌کنندگان آمریکا 24 ژانویه 2009 (پنجم بهمن) در پالادیم هالیوود برگزار می‌شود. PGA بیش از 3000 عضو دارد.

داگلاس 11 ژوئن 2009 نیز در مراسمی در لس آنجلس جایزه یک عمر دستاورد موسسه فیلم آمریکا AFI را دریافت می‌کند. او برای در "وال استریت" 1987 به کارگردانی الیور استون برنده اسکار بهترین بازیگر مرد شد.

وی به تازگی بازی در تریلر دادگاهی "ورای شک معقول" و کمدی Ghosts of Girlfriends Past را به پایان رسانده است. "جواهر نیل"، "جذابیت مرگبار"، "باران سیاه"، "غریزه اصلی"، "سقوط"، "بازی" و "قاچاق" از دیگر فیلم‌های مطرح او در مقام بازیگر است.

کد خبر 777042

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha