۱۶ آذر ۱۳۸۷، ۱۷:۲۸

صمد مرعشی:

معادن شن و ماسه رودبار ساماندهی می شوند

معادن شن و ماسه رودبار ساماندهی می شوند

رشت - خبرگزاری مهر: نماینده مردم شهرستان رودبار در مجلس هشتم از ساماندهی معادن شن و ماسه در این منطقه خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر در رودبار، صمد مرعشی عصر شنبه در جریان بازید جمعی از مدیران دستگاهها و ادارات کل استان گیلان از طرحهای در دست اجرای این شهرستان اعلام کرد: علی رغم اینکه بیشترین معادن شن و ماسه استان گیلان در شهرستان رودبار واقع شده اما متاسفانه هیچگونه نظارتی از سوی فرمانداری شهرستان براین معادن انجام نمی گرفت.

وی با اشاره به اینکه در چارچوب اداری جایگاهی برای نظارت معادن شن ومعادن شهرستان در فرمانداری رودبار ایجاد نشده بود، عنوان کرد: به دستور استاندار گیلان علاوه بر نظارت کافی و وافی از این پس صدور بهره برداری از معادن شن و ماسه این منطقه از طریق فرمانداری رودبار تحقق می یابد.

مرعشی واگذاری امتیاز معادن شن و ماسه به عنوان منابع تامین مالی شهرداریهای هفتگانه شهرستان رودباررا از دیگر مصوابات سفر امروز استاندار گیلان به رودباراعلام کرد و افزود: شهرداریهای هفتگانه رودبار با مشکل مالی شدیدی مواجه هستند که با تحقق این مصوبه تحول اساسی درسطح شهرداریهای رودبار ایجاد خواهد شد.

نماینده مردم رودبار همچنین به ساماندهی بستر رودخانه سفید رود در محدوده شهر رودباراشاره کرد و ادامه داد: ساماندهی بستر رودخانه سفیدرود از مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان گیلان است که در سال 88 درمحدوده این شهراز پل ولی آباد تا پل خلیل آباد عملیاتی می شود.

شهرستان رودبار با بیش از یکصد هزار نفر جمعیت در جنوب استان گیلان واقع شده است .

کد خبر 796176

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha