۱۵ دی ۱۳۸۷، ۱۱:۵۶

تدوین برنامه عملی برای حمایت از مردم غزه ضروری است

تدوین برنامه عملی برای حمایت از مردم غزه ضروری است

تبریز - خبرگزاری مهر: نماینده مردم کلیبر و هوراند در مجلس شورای اسلامی خواستار تدوین برنامه عملی برای حمایت از مردم غزه شد.

ارسلان فتحی پور به خبرنگار مهر در اهر گفت: با توجه به گسترش حملات ددمنشانه اسرائیل غاصب به مردم مظلوم غزه لازم است مردم و دولت برای حمایت بیشتر از مردم فلسطین برنامه ای عملی تدوین کنند.

وی با تاکید بر لزوم تلاش همگانی دولت‌ها و ملل آزاده دنیا برای کمک به مردم غزه ادامه داد: بر هیچ کس پوشیده نیست که سرزمین های اشغالی متعلق به ملت فلسطین است و اشغالگران باید از آن سرزمین بیرون رانده شوند.

نائب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار داشت: رفتار اخیر وحشیانه رژیم غاصب فلسطین حاکی از اوضاع به هم ریخته آن و ناتوانی صهیونیست ها در مقابل مقاومت اسلامی و اراده جوانان فلسطینی است.

وی افزود: حرکت های اخیر بیانگر وجود کینه ای دیرینه در وجود اشغالگران نسبت به فلسطینیان دارد که باید در کارنامه پایانی بوش گنجانیده شود.

این نماینده مجلس افزود: دولت های غربی و دولت های به ظاهر اسلامی نیز با سکوت خود، در حمایت از دولت غاصب اسرائیل و تقابل با دولت قانونی حماس آخرین توان خود را بکار گرفتند.

فتحی پور جنایت صهیونیست ها را نمایش وحشیگری و نقض حقوق بشر داعیه داران تمدن و حقوق بشر برشمرد و افزود: رژیم اشغالگر قدس بدون پشتیبانی و تایید دولت های استکباری هرگز قادر به چنین جنایتی نبوده و سکوت مجامع جهانی به اصطلاع حقوق بشر در تایید این ادعاست.

نماینده مردم کلیبر و هوراند جنایت اخیر رژیم صهیونیستی در غزه را بی اعتنایی به وجدان بشری و افکار عمومی و نقض کامل حقوق بشر عنوان کرد.

وی گفت: اگر رژیم صهیونیستی فکر می کند که با تشدید حملات ددمنشانه به غزه و مردم مظلوم فلسطین مقاومت پایان خواهد یافت زهی خیال باطل است.

کد خبر 811716

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha