۴ بهمن ۱۳۸۷، ۱۳:۵۹

اخباری کوتاه ازفرهنگسرای تفکر/

نمایشگاه کتاب " فجر" به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب

به مناسبت سی‌امین سالگرد پیروزی انقلاب‌اسلامی و همزمان با دهه فجر، نمایشگاه کتاب " فجر" در فرهنگسرای تفکر برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر،این نمایشگاه درقالب یکی از ویژه برنامه‌های فرهنگسرا با عنوان"جشن 30 ساله حماسه" از دوازدهم تا بیست و دوم بهمن پذیرای علاقمندان است.

برگزاری کارگاه نقد و بررسی عکس انقلاب ، مراسم نکوداشت پیام آوران انقلاب ،همایش فجر در آینه قرآن، نمایشگاه عکس تصویر آزادی ، نقد و بررسی کتاب ، کارگاه قصه‌های انقلاب و کارگاه خلاقیت فرزندان نوآور انقلاب از دیگر ویژه برنامه‌های جشن " 30 سال حماسه" است که به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب از دهم تا بیست و بیست و دوم بهمن از سوی فرهنگسرای تفکر برگزار می شود.

علاقمندان به کتاب و مطالعه می توانند در ایام دهه فجر کتاب مورد علاقه خود را با تخفیف ویژه از نمایشگاه فجر تهیه کنند.

داستان انقلاب برای کودکان باز آفرینی می‌شود

فرازهای فراموش شدنی انقلاب درقالب قصه‌های ساده و جذاب درفرهنگسرای تفکر برای کودکان و نوجوانان بازآفرینی می‌شود.

حماسه بهمن 57 به شیوه کارگاهی و بامشارکت مخاطبین برای کودکان روایت خواهد شد.

کارگاه قصه‌های انقلاب یکی از ویژه برنامه‌های "جشن 30 سال حماسه" است که فرهنگسرای تفکر به مناسبت فرا رسیدن سی امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می‌کند.

نمایشگاه ونشست نقد و بررسی عکس انقلاب،همایش پژوهشی فجر درآینه قرآن، مسابقه نقاشی انقلاب به روایت کودکان، نشست نقد و بررسی کتاب، نمایشگاه کتاب ، کارگاه خلاقیت فرزندان نوآور انقلاب و جشن بزرگ نکوداشت هنرمندان پیام آور انقلاب ازدیگر ویژه برنامه‌هایی است که در ایام الله دهه فجر ازسوی فرهنگسرای تفکر برگزار می‌شود.

سلیمی نمین " شیطان بزرگ، شیطان کوچک " را نقد می‌کند

نشست نقد و بررسی کتاب " شیطان بزرگ ، شیطان کوچک" در قالب ویژه برنامه‌های فرهنگسرای تفکر به مناسبت سی‌امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

این نشست با همکاری دفتر مطالعات وتدوین تاریخ ایران وبا حضور دانشجویان در سالن اجتماعات فرهنگسرای تفکر برگزار می‌شود.کتاب  " شیطان بزرگ، شیطان کوچک " مجموعه خاطرات " الیعرز تسفریر" آخرین نماینده موساد در ایران است که به گوشه‌ای از تحرکات اسرائیل در ایران و دوران رژیم پهلوی می‌پردازد.

دانشجویان علاقمند به حضور در این نشست می‌توانند پس از تماس با شماره تلفن 44304858 جهت ثبت نام و در یافت نسخه‌ای از کتاب تا 16 بهمن به کتابخانه شیخ هادی نجم آبادی فرهنگسرای مراجعه کنند.

کد خبر 821236

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha