۶ بهمن ۱۳۸۷، ۲۱:۳۷

ابوشریف:

پیروزی فلسطین نتیجه حمایت ایران از مقاومت است

پیروزی فلسطین نتیجه حمایت ایران از مقاومت است

نماینده جهاد اسلامی فلسطین گفت: حمایتی که در ایران از مقاومت فلسطین صورت می گیرد، حمایتی همه جانبه است که از همبستگی ملت و دولت این کشور بر می آید و نتیجه آن نیز پیروزی برادران فلسطینی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، نماینده جهاد اسلامی فلسطین ضمن سخنرانی در مراسم جشن پیروزی مقاومت اسلامی بر رژیم صهیونیستی، از همبستگی ملت و دولت کشورمان در حمایت از مردم مظلوم غزه تقدیر کرد.

وی با بیان اینکه رژیم اشغالگر قدس همواره بخشی از پروژه بزرگ کشورهای غربی برای منطقه خاورمیانه بوده، یادآور شد: هر چند که ما در نبرد غزه پیروز شدیم اما حقیقت این است که  مقاومت در مقابل اسرائیل غاصب همچنان ادامه دارد و فلسطینیان در این عرصه به ایستادگی خود ادامه خواهند داد.

ابوشریف با بیان اینکه ما تا پیروزی نهایی نباید از مقاومت و پایداری دربرابر رژیم صهیونیستی کوتاه بیاییم یادآور شد: واقعیتی که امروز تمام جهان آن را دریافته این است که رژیم اشغالگر قدس در عرصه های سیاست داخلی و حتی مباحث نظامی شکست خورده و تلاشی که برای وارونه جلوه دادن این شکست صورت می گیرد نیز بی فایده خواهد بود.

نماینده جهاد اسلامی فلسطین در تهران تصریح کرد که با توجه به حضور پررنگ ملت های اسلامی بویژه مردم کشورمان از سویی و تداوم پایداری فلسطینیان از دیگر سو قطعا پایان نبرد رژیم صهیونیستی با فلسطین به سود فلسطینیان تمام خواهد شد.

وی ضمن انتقاد از رفتارهای دوگانه برخی کشورهای عربی در مواجهه با جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین، مقاومت را به دو حوزه ایستادگی در برابر رژیم صهیونیستی و تغییر رفتار برخی کشورهای عربی تقسیم کرد و گفت: واقعیت آن است که مقاومت در برابر اسرائیل به شکل واقعی خود بدون حمایت کشورهای اسلامی ممکن نیست و لذا یکی از اهداف اساسی ما تغییر رفتار حکومت های عربی و برخی دولت های اسلامی به سود ملت فلسطین است.

ابوشریف با تاکید بر لزوم تداوم حمایت های مردمی از فلسطینیان از حمایت 30 ساله کشورمان از مردم مظلوم فلسطین تقدیر کرد و گفت: حمایتی که درایران از مقاومت فلسطینی صورت می گیرد،حمایتی همه جانبه است که از همبستگی ملت و دولت این کشور بر می آید و نتیجه آن نیز پیروزی برادران فلسطینی خواهد بود.

وی درپایان سخنان خود از حضور پررنگ مقامات عالیرتبه کشورمان ازجمله رهبر معظم انقلاب اسلامی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس جمهوری اسلامی ایران در عرصه حمایت از مردم مظلوم فلسطین تقدیر کرد.

کد خبر 822834

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha