۱۵ بهمن ۱۳۸۷، ۱۵:۳۴

"راههای تربیت بهتر کودکان و نوجوانان" منتشر شد

"راههای تربیت بهتر کودکان و نوجوانان" منتشر شد

مجموعه 4 جلدی "راههای تربیت بهتر کودکان و نوجوانان" که از سری کارهای روانشناسی خانواده به شمار می‌آید منتشر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، این مجموعه در 4 جلد با عناوین "اعتماد به نفس در نوجوانان"، "مقابله با افسردگی کودکان و نوجوانان"، "خانواده و تربیت جنسی کودکان و نوجوانان" و "والدین جدی، فرزندان خوشبخت" وارد بازار کتاب شده است.

کتاب "اعتماد به نفس در نوجوانان" نوشته گائل لیندنفلید است و دکتر فرامرز سهرابی آن را به فارسی برگردانده است.

این کتاب که راههای موفق ارتباط موثر والدین با نوجوانان را به آنها می آموزد و علاوه برآن آموزشهایی درباره چگونگی تربیت نوجوانانی مثبت‌نگر را دربردارد در 272 صفحه با شمارگان 2000 جلد منتشر شد.

کتاب "مقابله با افسردگی در کودکان و نوجوانان" نوشته مشترک کارل فیتز پاتریک و جان شری است که ایرج مثال‌آذر آن را به فارسی برگردانده است. این کتاب در پاسخ به سوالات والدینی که کودکانشان افسردگی دارند نوشته شده و در 152 صفحه با شمارگان 2000 جلد وارد بازار کتاب شده است.

کتاب "خانواده و تربیت جنسی کودکان و نوجوانان" عنوان دیگری از مجموعه راههای تربیت بهتر کودکان و نوجوانان است که توسط ماندانا سلحشور ترجمه و تدوین شده ‌است. این کتاب در 144 صفحه، با شمارگان 2000 جلد منتشر شده است.

کتاب "والدین جدی، فرزندان خوشبخت" از دیگر عنوانهای این مجموعه، نوشته مونیکا مورفی ویت است که ترجمه و تدوین آن را دکتر سپیده خلیلی بر عهده داشته است.

این کتاب که به راهنمایی والدین برای تربیت فرزندانی آگاه و خوشبخت می پردازد و در 160 صفحه، با شمارگان 3000 جلد  منتشر شده است.

تا کنون دوازده عنوان از مجموعه کارهای روانشناسی خانواده توسط نشر پنجره منتشر شده‌اند که عناوین بعدی این کتابها نیز زیر چاپ هستند.

کد خبر 828427

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha