۷ اردیبهشت ۱۳۸۸، ۱۶:۲۹

بوشهری ها روزانه 150 تن زباله تولید می کنند

بوشهری ها روزانه 150 تن زباله تولید می کنند

بوشهر - خبرگزاری مهر: مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری بوشهر گفت: شهروندان بوشهری روزانه 150 تن زباله تولید می کنند.

حمید حبیبی نیا در گفتگو با خبرنگار مهر در بوشهر افزود: این میزان زباله بدون درنظر گرفتن زباله های مربوط به پایگاه های هوایی، دریایی، نیروگاه اتمی و روستاهای هلیله و بندرگاه است.

وی با بیان این که حدود 540 نفر در شبانه روز در حال جمع آوری زباله های شهر بوشهر هستند، اظهار داشت: طی ماه های گذشته پنج خودروی پرس به سیستم جمع آوری زباله ها در سطح شهر بوشهر افزوده شده است.

وی خواستار رعایت شهروندان در خصوص بیرون گذاشتن به موقع زباله ها شد و گفت: شهروندان با رعایت این مهم می توانند در ایجاد شهری سالم و پاکیزه مشارکت داشته باشند.

حبیبی نیا از اضافه شدن یک دستگاه خودرو جاروی خیابانی جهت نظافت شهر بوشهر خبر داد و یادآور شد: به زودی یک دستگاه خودروی جاروی خیابانی دیگر نیز جهت تنظیف شهر اضافه خواهد شد.

وی با بیان این که هم اکنون با خرید یک دستگاه خودروی نیسان مشغول شستشوی برخی نقاط شهر بوشهر هستیم، بیان داشت: مقرر است به وسیله این خودرو ایستگاه های اتوبوس، تابلوهای راهنمایی و رانندگی، جدولهای شهر ورا هر دو هفته یکبار شستشو دهیم.

حبیبی نیا با اشاره به هزینه های هنگفت جمع آوری پسماند در بوشهر، عنوان کرد: شهرداری بوشهر در سال گذشته حدود سه میلیارد تومان بابت جمع آوری، انتقال و بازیافت پسماند هزینه کرده است.

وی با بیان این که قبوض مربوط به بهای خدمات پسماند در شهر بوشهر توزیع شده است خواستار پرداخت به موقع آن توسط شهروندان بوشهری شد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری بوشهر همچنین از راه اندازی واحد آموزش این سازمان با همکاری سازمان آموزش و پرورش استان بوشهر خبر داد.

کد خبر 867459

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha