۸ شهریور ۱۳۸۸، ۱۴:۰۴

"فلسفه از طریق بازی‌های ویدئویی" منتشر شد

"فلسفه از طریق بازی‌های ویدئویی" منتشر شد

کتاب "فلسفه از طریق بازی‌های ویدئویی" اثر چان کاگبرن و مارک سیلیکاس از سوی انتشارات تیلور و فرانسیس روانه بازار نشر شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، بازیهای ویدئویی و کامپیوتری علاوه بر سرگرمی و تفریح می‌تواند به عنوان ابزارهای آموزشی در علوم مختلف از جمله فلسفه مورد استفاده قرار گیرد.

نویسنده در این کتاب این موضوع را مورد بررسی قرار می‌دهد که چگونه بازیهای ویدئویی می‌تواند به فهم فلسفی و خودآگاهی ما کمک کند.

نویسنده این سوال را مورد بررسی قرار می‌دهد که چگونه می‌توان از این بازیها مباحث مربوط به اخلاق، زیباشناسی و الهیات را آموخت.

نویسنده معتقد است که امروزه انواع و اقسام بازیها در کشورهای گوناگون از جمله آمریکا جای تلوزیون، کتاب و فیلم را گرفته است. بطوریکه این بازیها به عنوان محبوب‌ترین وسیله سرگرمی در آمده است.

نویسنده می‌گوید بر اساس تخمینهای صورت گرفته در ایالات متحده آمریکا در 30 درصد منازل دستگاه بازی کامپیوتری وجود خواهد داشت. این درصد معادل همان درصدی است که آمریکایی‌ها تلوزیون در سال 1953 داشتند.

کد خبر 938578

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha