۱۱ شهریور ۱۳۸۸، ۱۳:۱۲

بختیاری به مهر خبر داد:

لیست مداحان بیمه شده کشور پالایش می‌شود

لیست مداحان بیمه شده کشور پالایش می‌شود

مسئول آموزش بنیاد دعبل خزایی با اشاره به اینکه درحال حاضر نزدیک به 2500 مداح از خدمات بیمه استفاده می‌کنند، گفت: مقرر شده از این پس مداحان تحت شرایط خاصی بیمه شوند، به همین علت لیست بیمه‌شدگان فعلی در آینده نزدیک پالایش خواهد شد.

حسن بختیاری مسئول آموزش بنیاد دعبل در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره بیمه مداحان سراسر کشور گفت : تا کنون 2200  مداح بیمه شده اند که در میان آنها مداحان نوآموز و گمنام هم بوده اند .

وی افزود: قرار است شوراهای گزینش و ارزیابی و نظارت در هر استانی این لیست بیمه را پالایش کنند و فقط لیست مداحان مطرح و پالایش شده در لیست بیمه دائمی قرار بگیرد .

مسئول آموزش بنیاد دعبل خزاعی گفت: شوراهای 5 نفره‌ای از اساتید امر مدح که در هر استانی تشکیل شده اند، در زمینه پالایش لیست بیمه مداحان فعالیت می کنند.

بختیاری یادآور شد: از این پس مداحان پس از قبولی در امتحان و ارزیابی عملکرد و فعالیت در لیست بیمه قرار خواهند گرفت .

مسئول آموزش بنیاد دعبل در مورد فعالیتهایی که برای آینده این بنیاد پیش بینی شده است، گفت: تکمیل بانک اطلاعات موجود ، تهیه بسته های فرهنگی برای مداحان از جمله کتابهای مورد نیاز اعم از مقاتل معتبر و مستند و کتابهای شعر ، برآورد نیاز آموزشی مداحان و پرداخت وامهای ضروری از جمله فعالیتهای پیش بینی شده برای ماههای آینده هستند.

بنیاد دعبل خزاعی با اهدافی چون شناسایی مداحان، شعرا و ذاکران اهل بیت، انجام خدمات تأمین اجتماعی پشتیبانی علمی و معنوی از ستایشگران شعرا و ذاکران اهل بیت،  کمک به ایجاد تشکلهای فرهنگی در راستای اهداف عالیه بنیاد و ساماندهی و تقویت محافل اثرگذار فرهنگی در جهت ارتقای بنیه فرهنگی مداحان، ذاکران وشاعران اهل بیت فعالیت می کند .

کد خبر 939797

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha