۲۴ شهریور ۱۳۸۸، ۱۴:۲۹

فضایلی در گفتگو با مهر:

روز جهانی قدس رژیم صهیونیستی را در برابر افکار عمومی منزوی‌تر کرد

روز جهانی قدس رژیم صهیونیستی را در برابر افکار عمومی منزوی‌تر کرد

یک تحلیلگر مسایل سیاسی و بین الملل گفت: مبارزه فلسطینیان برای احقاق حقوقشان و حمایت مسلمانان جهان در روز جهانی قدس موجب شد تا رژیم صهیونیستی بیش از پیش در مقابل افکار عمومی جهانیان منزوی شود.

مهدی فضایلی در گفتگو با خبرنگار مهر ، تاکید کرد : امروز افکار عمومی دنیا آگاه تر شده اند و حقیقت نامیمون رژیم صهیونیستی را درک می کنند و این موجب انزوای این رژیم غاصب شده است.

وی ادامه داد: هرچند رژیم صهیونیستی در مجامع قانونی هنوز دارای وجاهت است اما با آگاهی بیش از پیش ملت های دنیا به ویژه ملت های مسلمان ، دیگر دروغین بودن ترفندهای این رژیم که در قالب صلح خاورمیانه و دیگر عناوین مطرح می شود آشکار شده است .

وی با اشاره به اینکه ماهیت دشمنی رژیم صهیونیستی در طول سالیان متمادی تغییر نکرده است، خاطرنشان کرد: به لحاظ  شرایط  زمانی  و مکانی مختلف تنها در شیوه ها تغییر ایجاد شده است و صهیونیست به خودی خود ظلم، ستم و ددمنشی را حفظ کرده است.

فضایلی تصریح کرد: مسلمانان جهان و مردم فلسطین بیش از پیش به وقایع سرزمین اشغالی و دستیابی فلسطینیان به مطالبات قانونی و حقوقی خود، حساس شده اند و برای تحقق این موضوع مبارزه می کنند.

این تحلیلگر مسایل  بین الملل، روز قدس را یکی از مهمترین مسایلی دانست که امام راحل به آن توجه داشته اند و افزود: این روز موجب  اتحاد بیشتر مسلمانان جهان و مبارزه آنان علیه ظلم و ستم شده است .

وی با اشاره به اینکه روز قدس تاثیرات بسیاری بر مسلمانان جهان و فلسطینیان داشته است ، اظهار داشت:  این روز موجب می شود که هیچگاه ملت ستم دیده فلسطین فراموش نشوند و همواره مسلمانان جهان برای تحقق موضوعی در یک روز خاص  راهپیمایی کنند.

فضایلی روز قدس را نقطه اتکایی برای فلسطینیان عنوان کرد و افزود: مسلمانان جهان در این روز حمایت خود را از مردم ستمدیده فلسطین اعلام می کنند.

کد خبر 947334

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha