۴ مهر ۱۳۸۸، ۱۵:۱۹

در گفتگو با مهر عنوان شد:

سرمایه گذاری در امور فرهنگی یک اقدام استراتژیک است

سرمایه گذاری در امور فرهنگی یک اقدام استراتژیک است

خرم آباد - خبرگزاری مهر:معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان سرمایه گذاری در امور فرهنگی را یک اقدام استراتژیک ارزیابی کرد.

علی چراغیان در گفتگو با خبر نگار مهر در خرم آباد اظهار داشت: اگر ایجاد راه، کشاورزی و صنعت را رونق دهیم اما به مسائل فرهنگی توجه نکنیم نتیجه ای نخواهیم گرفت.

وی با تاکید بر ضرورت توجه به فرهنگ در جامعه، تصریح کرد: به دنبال توسعه فرهنگی درجامعه به طور یقین در سایر موارد هم جامعه پیشرفت خواهد کرد و به هر میزان در حوزه فرهنگ سرمایه گذاری کنیم نتیجه مناسب خواهیم گرفت.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان ادامه داد: باید دیدگاه همه سیاستگزاران توجه ویژه به امور فرهنگی باشد و نیاز است در این زمینه توجه بیشتری صورت گیرد.

چراغیان با اشاره به اینکه فرهنگ به طور دائم در حال تحول است، یادآور شد: باید در انجام کارهای فرهنگی در جامعه به سمت وضع مطلوبتری حرکت کرد.

وی با بیان اینکه غفلت در انجام کارهای فرهنگی موجب پشیمانی می شود، بیان داشت: کسانی که متولی امور فرهنگی هستند باید به امور فرهنگی توجه بیشتری داشته باشند.

چراغیان با انتقاد از عدم هماهنگی میان اعتبارات فرهنگی و سیاستگذاری فرهنگی، عنوان کرد: متاسفانه یکی از ضعف های موجود در این بخش عدم هماهنگی بین اعتبارات و سیاستگزاری فرهنگی است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان با تاکید بر اولویت بندی کارهای فرهنگی، تاکید کرد: با وجود مدیریت قوی و برنامه ریزی بدون اعتبار کاری از پیش نمی رود و باید در زمینه کارهای فرهنگی تصمیمات کارگروه فرهنگی اجتماعی را مبنای تخصیص اعتبار قرار داد.

چراغیان با اشاره به اینکه موثر بودن اعتبارات در ارتباط دقیق با سیاستگزاری ها استریال خاطر نشان کرد: اگربه تصمیمات و نظرات کارشناسی کارگروه فرهنگی اجتماعی توجه شود در تخصیص اعتبار به سمتی می رویم که اهداف مورد نظر تحقق یابد.

کد خبر 952731

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha