۱۵ آذر ۱۳۸۸، ۱۰:۵۰

جمعیت فلسطینی واعد:

مقاومت موثرترین راه آزادی اسرای فلسطینی است

مقاومت موثرترین راه آزادی اسرای فلسطینی است

جمعیت فلسطینی واعد با تاکید بر اینکه مقاومت موثرترین راه آزادی اسرای فلسطینی است، خواستار محکومیت بین المللی اقدامات رژیم صهیونیستی علیه اسرای در بند زندان های این رژیم شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری فلسطین الیوم، "صابر ابو کرش" سخنگوی جمعیت "واعد" که در مسئله اسرا فلسطینی فعالیت می کند، در این باره اظهار داشت: تجربه ثابت کرده است که مقاومت موثرترین راه برای آزادی اسرای فلسطینی از زندان های اشغالگران اسرائیلی است.

وی تاکید کرد: پس از توافقنامه اسلو تاکنون هیچ اسیری به جز در موارد محدود که توافقامه های سیاسی رخ داده است، از طریق مذاکره آزاد نشده است.

سخنگوی جمعیت "واعد" در ادامه با اشاره به وضعیت خانواده های فلسطینی که در انتظار انجام نهایی تبادل اسرا هستند، اظهار داشت: آنان با صبر و تحمل درد و رنج فراوان هر لحظه منتظر آزادی فرزندانشان از زندان های اشغالگران هستند و این مسئله ممکن است تاثیرات منفی بر آنان بر جای گذارد.

ابوکرش با تاکید بر لزوم محکومیت بین المللی اقدامات رژیم صهیونیستی علیه اسرای فلسطینی، افزود: سال 2007 بدترین سال برای فلسطینیان در بند زندان های رژیم صهیونیستی بوده است، به طوری که 12 فلسطینی در اثر شکنجه های اشغالگران صهیونیست جان خود را از دست داده اند.

بنابر آخرین آمارها 8200 اسیر فلسطینی در وضعیت بسیار بدی هم اکنون در زندان های رژیم صهیونیستی بسر می برند.

کد خبر 995264

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha