۲۱ آذر ۱۳۸۸، ۱۵:۳۹

نگاه به عرصه فرهنگی بر مبنای جنگ نرم تعریف شود

زنجان - خبرگزاری مهر: مدیر‌کل تبلیغات اسلامی زنجان با تاکید بر اینکه باید نگاهمان به عرصه فرهنگی بر مبنای جنگ نرم تعریف شود، گفت: در جبهه خودی افرادی با اعتقاد به مبانی دینی و اسلامی وجود دارند که باید شناسایی شوند.

به گزارش خبرنگار مهر در زنجان، حجت‌الاسلام علی دشتکی قبل از ظهر شنبه در جلسه مدیران دفاتر ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان زنجان افزود: مقام معظم رهبری در خصوص جایگاه فرهنگی و جنگ نرم دشمن مطالب بسیار ارزشمندی بیان نموده‌اند و در حال حاضر گفتمان حاکم بر جامعه، جنگ نرم است.

وی با بیان اینکه تجزیه و تحلیل جنگ نرم باید مورد توجه قرار گیرد، افزود: تقابل فرهنگ ایران اسلامی با فرهنگ غرب از دلایل جنگ نرم دشمن است.

حجت الاسلام دشتکی افزود:  دومین عامل جنگ نرم، دشمن تهاجمی است که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران علیه استکبار و نظام سلطه آغاز کرده است. 

وی با بیان اینکه شناخت جبهه خودی و معارض باید در دستور کار باشد، افزود: در جبهه خودی افرادی با اعتقاد به مبانی دینی و اسلامی وجود دارد.

حجت الاسلام دشتکی در ادامه از تشکیل ستاد فرماندهی جبهه فرهنگی در استان زنجان خبر داد و گفت : این ستاد در راستای مقابله با جنگ نرم دشمن به ریاست استاندار زنجان تشکیل می شود .

وی افزود: در خصوص جنگ نرم دشمن نیز نمایشگاهی توسط سازمان تبلیغات اسلامی کشور برگزار خواهد شد که فعالیتهای جبهه معارض به نمایش گذاشته خواهد شد .

حجت الاسلام دشتکی ادامه داد: نقش رسانه‌ها، نخبگان و مبلغان در تشریح جنگ نرم دشمن از جایگاه بسیار مهمی برخوردار است.

مدیر‌کل تبلیغات اسلامی زنجان تصریح کرد: در ماه محرم نیز باید موضوع جنگ نرم دشمن بیش از پیش برای مردم تشریح شود.

کد خبر 998653

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha