۵ دی ۱۳۸۹، ۱۱:۳۰

صنعتگران فرش دستباف بوشهر تسهیلات دریافت می کنند

صنعتگران فرش دستباف بوشهر تسهیلات دریافت می کنند

بوشهر - خبرگزاری مهر: معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی سازمان بازرگانی استان بوشهر گفت: با همکاری مرکز ملی فرش ایران صنعتگران فرش دستباف استان بوشهر از تسهیلات ویژه ای بهره مند می شوند.

به گزارش خبرنگار مهر در بوشهر، امین کهوا صبح یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: تمام دست اندرکاران فرش دستباف جهت ایجاد، تجهیز و توسعه مجتمعهای قالیبافی و کارگاههای متمرکز فرش می توانند از این تسهیلات ویژه بهره مند شوند.

وی با بیان اینکه کارگاههای بافندگی، پشم شویی، ریسندگی، تابندگی، رنگرزی و قالی شور مشمول این تسهیلات می شوند، اظهار داشت: این تسهیلات از طرف مرکز ملی فرش ایران با عاملیت بانکهای کشاورزی و صادرات در نظر گرفته شده است و شامل واحدهای تکمیل طرح و نقشه فرش دستباف نیز می شود.

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی سازمان بازرگانی استان بوشهر گفت: متقاضیانی که دارای شرایط مشخص شده از سوی مرکز ملی فرش هستند می توانند به سازمان بازرگانی استان بوشهر واحد اشتغال و سرمایه گذاری مراجعه و نسبت به تکمیل پرونده خود اقدام کنند.

کهوا در مورد این شرایط گفت: داشتن حداقل 18سال سن، ارائه گواهی عدم سوء پیشینه، ارائه کارت پایان خدمت سربازی و یا معافیت، ارائه یکی از مجوزهای قانونی شامل پروانه صنفی فرش، کارت شناسایی مرتبط، جواز تاسیس یا پروانه بهره برداری و ارائه طرح توجیهی دارای توجیهات اقتصادی، مالی و فنی از جمله شرایط دریافت این تسهیلات است.

وی افزود: ارائه سند مالکیت زمین محل احداث کارگاه با کاربری مرتبط یا اجاره نامه محل طرح، تصویر اساسنامه و آخرین آگهی تغییرات برای شخصیتهای حقوقی، تصویر کارت ملی، شناسنامه و آخرین مدرک تحصیلی برای افراد حقیقی، اخذ گواهی لازم از دستگاههای مرتبط شامل سازمان حفاظت محیط زیست، آب و فاضلاب، شرکت برق و اداره راه و ترابری و اداره مخابرات از دیگر شرایط دریافت این تسهیلات است.

کد خبر 1217697

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha