۱۴ دی ۱۳۸۹، ۱۶:۴۵

زمان برگزاری مجمع انتخابات فدراسیون تنیس روی میز اعلام شد

زمان برگزاری مجمع انتخابات فدراسیون تنیس روی میز اعلام شد

امور مجامع سازمان تربیت بدنی دوم بهمن ماه را به عنوام زمان برگزاری مجمع انتخابات فدراسیون تنیس روی میز اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار مهر،  مجمع انتخابات فدراسیون تنیس روی میز با حضور چهار کاندیدا برگزار می‎شود. محمد زارع‌پور اشکذری (سرپرست)، مهرداد علی قارداشی (دبیر پیشین فدراسیون)، محمود رضا حسینی (عضو هیئت رئیسه فدراسیون) و سلیمان جعفرزاده (نماینده مجلس) نامزدهای ریاست فدراسیون تنیس روی میز هستند.

البته محمدرضا معصومی یکی دیگر از کاندیداهای ریاست فدراسیون تنیس وی میز بود که سازمان تربیت بدنی به دلیل بازنشستگی (بازنشسته استانداری کرمانشاه) صلاحیت وی را برای شرکت در مجمع انتخاباتی این فدراسیون تائید نکرد. ووشو و گلف دو فدراسیون دیگری هستند که در نوبت برگزاری مجمع انتخابات قرار دارند. ضمن اینکه با آغاز نام نویسی از نامزدهای فدراسیون هندبال، این فدراسیون نیز در فهرست برگزاری مجامع انتخاباتی قرار گرفته است.

پس از لغو  برگزاری مجامع انتخاباتی فدراسیون‎های ورزشی از سوی امور مجامع سازمان تربیت بدنی، تنیس روی میز نخستین رشته‌ای است که زمان برگزاری مجمع آن مشخص و اعلام شده است.

فدراسیون تنیس روی میز در حال حاضر توسط محمد زارع پور اشکذری به عنوان سرپرست اداره می‏شود. پیش از این شاهرخ شهنازی ریاست این فدارسیون را برای مدت 12 سال بر عهده داشت.

کد خبر 1224448

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha