۱۴ بهمن ۱۳۸۹، ۱۷:۳۹

آزاد راه حرم تا حرم از مهمترین پروژه های راه و ترابری است

آزاد راه حرم تا حرم از مهمترین پروژه های راه و ترابری است

سمنان - خبرگزاری مهر: مجری ساخت و توسعه آزاد راههای وزارت راه و ترابری گفت: ساخت آزاد راه حرم تا حرم که قم را به مشهد مقدس متصل می کند از مهمترین پروژه های راه و ترابری است.

به گزارش خبرنگار مهر در سمنان، علی الله وردی ظهر پنجشنبه در نشست بررسی ساخت آزاد راه حرم تا حرم در سمنان گفت: این پروژه عظیم به صورت مشارکتی مطالعه و اجرا می شود.

وی حجم اعتبارات ساخت آزاد راههای کشور در سال 89 را 15 هزار میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: آزاد راه حرم تا حرم به صورت مشارکتی 50 درصد بانک ملی و بخش خصوصی و 50 درصد وزارت راه و ترابری اجرا می شود.

به گفته وی، این آزاد راه از مهمترین پروژه های وزارت راه از نظر اعتبار و حجم عملیات اجرایی است و ساخت آن سه ساله پیش بینی شده است.

مجری ساخت و توسعه آزاد راههای وزارت راه و ترابری خاطرنشان کرد: مراحل تجهیز کارگاه در جنوب ورامین و در منطقه چرمشهر انجام شده است و چند کیلومتری عملیات خاکی نیز انجام شده است.

استاندار سمنان نیز در این نشست با اشاره به مصوبه هیئت دولت در خصوص این آزاد راه در سفر استانی به سمنان گفت: بر اساس این مصوبه مسیر این آزاد راه به گونه ای طراحی و اجرا شود که شهرهای مختلف استان سمنان به آن دسترسی داشته باشند.

عباس رهی افزود: با توجه به عبور میلیون ها زائر حرم رضوی از استان سمنان تسریع در اجرا و بهره برداری از این آزاد راه در کاهش تلفات جانی و مالی زائرین حرم رضوی بسیار موثر است.

مشاوران و کارشناسان اجرای این آزاد راه در ادامه این نشست به بررسی چگونگی ساخت آزاد راه حرم تا حرم با عنوان ولایت پرداختند.

کد خبر 1244992

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha