۹ اردیبهشت ۱۳۹۰، ۱۴:۰۲

فرماندار طبس:

اجرای طرح ‌های هادی نیازمند بازنگری است

اجرای طرح ‌های هادی نیازمند بازنگری است

یزد - خبرگزاری مهر: عزیز بهزادی با اشاره به نحوه هزینه اعتبارات طرح های هادی در روستاها گفت: روند اجرای طرح هادی در روستاها نیازمند بازنگری است.

به گزارش خبرنگار مهر در طبس، عزیز بهزادی در مراسم تودیع و معارفه رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی طبس اظهار داشت: بودجه ای که در شهرستانها به طرح های هادی اختصاص می یابد اگر به جای 20 روستا، صرف پنج روستا شود، این طرح ها طولانی نخواهد شد و با سرعت بیشتری به پایان می رسد.

وی افزود: اکنون به دلیل هزینه کردن اعتبارات طرح هادی در 20 روستای شهرستان طبس، کار به کندی پیش می رود و مردم اجرای طرح را به خوبی لمس نمی کنند.

بهزادی همچنین با بیان اینکه تعاونی‌ های دهیاران در تمام بخش ‌ها و روستاهای شهرستان طبس فعال است، گفت: پیشنهاد می‌ شود با ارائه طرحی به مجلس شورای اسلامی و تغییر قانون، به جای واگذار کردن اجرای طرح هادی روستایی به پیمانکار، دهیاری‌ ها و مردم روستا به عنوان بازویی قوی برای بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در این کار سهیم شوند.

وی همچنین با اشاره به اینکه قیمت زمین در روستاهای بالای 20 خانوار گران است، خواستار مدیریت و کنترل قیمت زمین در روستاها شد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان یزد در این مراسم اظهار داشت: با توجه به اینکه حدود 90 درصد خدمات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی متوجه روستاییان بوده و پراکندگی زیاد روستاهای طبس، زمینه کار بنیاد مسکن در این شهرستان بسیار زیاد است.

غلامرضا کشاورز بیان داشت: شهرستان طبس در بیشتر شاخص‌ ها همچون صدور اسناد مالکیت، تعداد تسهیلات پرداختی، تهیه و اجرای طرح‌های هادی و ... در مقایسه با 10 شهرستان استان یزد رتبه اول یا دوم استان را به خود اختصاص داده است.

در این مراسم از خدمات علیرضا طالعی تقدیر و احسان یاقوتی به عنوان مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان طبس معرفی شد.

کد خبر 1300220

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha