۲۶ بهمن ۱۴۰۱، ۱۵:۳۸

مدیر بنیاد مسکن پارس آباد خبر داد؛

تداوم اجرای طرح‌های هادی در پارس آباد

تداوم اجرای طرح‌های هادی در پارس آباد

پارس آباد-مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان پارس آباد گفت: اجرای طرح‌های هادی در پارس آباد در راستای رفاه مردمان روستانشین ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، بیت اله ابولی بعدازظهر چهارشنبه در بازدید از طرح‌های هادی شهرستان اصلاندوز با بیان اینکه پروژه‌های اجرای طرح هادی، آسفالت ریزی و زیرسازی معابر تعدادی از روستاهای اصلاندوز به مناسبت دهه مبارک فجر افتتاح شد، اظهار کرد: اجرای طرح‌های هادی در پارس آباد در راستای رفاه مردمان روستانشین ادامه دارد.

وی افزود: اجرای زیرسازی و آسفالت روستای معابر روستای تربت کندی شهرستان اصلاندوز به مساحت سه هزار و ۵۰۰ مترمربع و با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان پارس آباد با اشاره به اجرای زیرسازی و آسفالت ریزی راه‌های روستای مقصودلو سفلی از توابع شهرستان اصلاندوز، افزود: ابعاد اجرای این پروژه به مساحت سه هزار و ۵۰۰ متر مربع و با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال انجام شده است.

ابولی ادامه داد: همچنین با حضور بخشدار بخش تازه کند و مسئولین شهرستان و بخش افتتاح آسفالت ریزی معابر روستای حاج عوض از توابع شهرستان پارس آباد با اعتبار دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

وی خاطرنشان کرد: طرح هادی و آسفالت ریزی معابر روستای حاج بایندور از توابع شهرستان اصلاندوز نیز همزمان با ایام فجر به طول ۶۸۰ مترمربع و با اعتبار دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان افتتاح شد.

کد خبر 5708567

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha